2024/05/18
۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
معارفه رئیس کل جدید سازمان خصوصی سازی برگزار شد
ظهر امروز،

معارفه رئیس کل جدید سازمان خصوصی سازی برگزار شد

نبض تجارت :معارفه دکتر صالح، رئیس کل جدید سازمان خصوصی سازی ظهر امروز در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، معارفه دکتر علیرضا صالح، رئیس کل جدید سازمان خصوصی سازی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، تنی چند از نمایندگان مجلس، هیات عامل و مدیران سازمان خصوصی سازی، رئیس و معاونین صندوق توسعه ملی و ... ظهر امروز(چهارشنبه) در وزارت امور اقتصادی و داریی برگزار شد.

این گزارش می افزاید: علیرضا صالح سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی خود را در رشته های تحصیلی برنامه ریزی و توسعه اقتصادی و علوم اقتصادی از دانشگاه های شهید بهشتی و تهران اخذ نموده است.

همچنین در کارنامه شغلی رئیس کل جدید سازمان خصوصی سازی  سمت هایی چون عضویت هیات عامل و قائم مقامی صندوق توسعه ملی، معاونت امور  مجلس، استانها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، ریاست امور بنگاهها و مجامع و ریاست امور کمیسیون‌ها و شوراهای اقتصادی در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ، عضویت هيئت عامل و معاونت برنامه ريزي سازمان خصوصي‌سازی و ریاست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان های اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد به چشم می خورد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.