2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
حضور فعال بانک اقتصادنوين و شرکت بيمه نوين در پنجمين نمايشگاه بين‌المللي ايران فارما

حضور فعال بانک اقتصادنوين و شرکت بيمه نوين در پنجمين نمايشگاه بين‌المللي ايران فارما

نبض تجارت :بانک اقتصادنوين و شرکت بيمه نوين در پنجمين نمايشگاه بين‌المللي ايران فارما (دارو و صنايع وابسته) به طور مشترک ميزبان بازديدکنندگان هستند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در نمايشگاه ايران فارما که از روز سه‌شنبه دوم مهرماه در مصلي امام خميني تهران آغاز شده است و تا روز پنج‌شنبه چهارم مهرماه ادامه دارد، مديران و کارشناسان بانک اقتصادنوين و شرکت بيمه نوين با استقرار در غرفه مشترک، ضمن معرفي محصولات و خدمات خود، پاسخگوي سوالات مراجعان و بازديدکنندگان مي‌باشند.
بازديدکنندگان مي‌توانند از ساعت 9 الي 18 با مراجعه به شبستان مصلي تهران با آخرين محصولات و خدمات بانک اقتصادنوين و شرکت بيمه نوين آشنا و از اين خدمات بهره‌مند شوند.
گفتني است، نمايشگاه ايران فارما با هدف معرفي توانمندي و پتانسيل صنعت دارويي کشور، ارائه آخرين تحولات و دستاوردهاي صنعت دارو، آشنايي با بازارهاي جديد و ايجاد بستر لازم جهت انتقال دانش فني، از سال 1393 تاکنون به صورت مستمر برگزار شده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.