2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

"کچاد" آمار تولید و فروش ۶ ماهه داد/ رشد ۶۸ درصدی درآمد

نبض تجارت: شرکت چادرملو با ارائه آمار تولید و فروش شهریور و نیمه نخست سال جاری از کسب درآمد ۴.۶ هزار میلیارد تومانی و رشد ۶۸ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد.

به گزارش نبض تجارت , شرکت چادرملو که با سرمایه 4.4 هزار میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس حضور دارد، آمار تولید و فروش شهریور و نیمه نخست سال جاری را منتشر کرد و طی معاملات روز جاری با رشد اندک قیمت روبرو شد.


براین اساس، "کچاد" در دوره یک ماهه از محل فروش کنسانتره آهن، گندله، فولاد، آپاتیت و آهن اسفنجی مبلغ 610.7 میلیارد تومان درآمد داشته است. این شرکت در عملکرد 6 ماهه مبلغ 4.6 هزار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 68 درصد رشد داشته است.
همچنین درخصوص اطلاعات دوره یک ماهه توضیح داد: مقدار 2506.600 تن لامپ به انبار بارکو در بندرعباس جهت انجام مزایده های آتی صادراتی حمل شده که بخشی از موجوی محصول است. طی شهریور ماه به دلیل تعمیرات سالانه، گندله تولید نشده و از دوم مهر ماه دوباره تولید راه اندازی شده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.