2024/05/12
۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
رشد ۲۹ درصدی تسهیلات بانک صنعت و معدن

رشد ۲۹ درصدی تسهیلات بانک صنعت و معدن

نبض تجارت :مدیرعامل بانک صنعت و معدن: تسهیلات پرداختی در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش نبض تجارت , حسین مهری در نشست خبری امروز افزود: وصولی بانک صنعت و معدن در شش ماهه نخست امسال ۴۵ هزار و ۲۱۳ میلیون ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک در شش ماهه نخست امسال ۶۶ هزار و ۵۷ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های صنعتی و معدنی پرداخته که در مقایسه با ۶ ماهه نخست سال گذشته ۲۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.


وی اضافه کرد: در سال گذشته ۱۲۷ هزار و ۱۹۳ میلیارد ریال پرداختی به واحد‌های صنعتی و معدنی صورت گرفت که در مقایسه با سال پیش از آن ۲۵ درصد رشد داشت این در حالی است که وصولی بانک در سال ۹۷، ۷۸ هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال پیش از آن ۶۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: مانده ناخالص تسهیلات جاری بانک صنعت و معدن در پایان سال گذشته ۷۹۶ هزار میلیارد ریال بود که نسبت به پایان سال پیش از آن از رشد ۷۲ درصدی برخوردار بوده است که بیشتر آن نرخ تسعیر ارز است.

مهری گفت: ترکیب مشخصات نوع تسهیلات پرداختی به ترتیب، ۶۰ درصد مشارکت مدنی، ۲۷ درصد جعاله و ۸ و ۲ دهم درصد فروش اقساطی بوده است.

وی اصافه کرد: ترکیب مانده تسهیلات به بخش‌های مختلف به ترتیب بخش صنعت و معدن ۷۹ و نیم درصد، کشاورزی ۵ درصد، بازرگانی و خدمات ۵ و ۸ دهم درصد و صادرات ۸ و ۸دهم درصد بوده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.