2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
درآمد “افق” به ۴ هزار میلیارد تومان نزدیک شد

درآمد “افق” به ۴ هزار میلیارد تومان نزدیک شد

نبض تجارت :فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در دوره شش ماهه منتهی به شهریور ۹۸ درآمد سه هزار و ۷۲۸ میلیارد تومانی ساخته است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از رادیو سهام ، فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در آخرین ماه تابستان ۹۸ با فروش ۹۷میلیون عددی محصولات درآمد ۷۹۴ میلیارد تومانی ساخته است. همچنین درآمد تجمیعی افق در دوره شش ماهه منتهی به شهریور ۹۸، مبلغ ۳ هزار و ۷۲۷ میلیارد تومان است که در این دوره ۵۲۴ میلیون عدد محصول به فروش رسانده است. که محصولات خوراکی و پروتئینی به عنوان محصولات اصلی شرکت به شمار می‌رود که فروش این دو محصول ۷۲% از سبد درآمدی شرکت در دوره شش ماهه را شامل می‌شود.

مواد پروتئینی و خوراکی به عنوان محصولات اصلی شرکت در سال جاری همراه با افزایش نرخ تورم رشد داشته‌اند، که همسو با افزایش نرخ تروم، قیمت خوراکی‌ها و مواد غذایی افزایش یافته است که موجب شده است درآمد افق افزایش یابد، از سوی دیگر افق کوروش با گسترش شعبه‌های خود، ضریب نفوذ بالاتری در بازار پیدا کرده است که این موضوع نیز موجب شده است، سهم بازاری شرکت افزایش یابد و مقدار فروش افق افزایش یابد، به این ترتیب افزایش نرخ فروش محصولات و افزایش مقداری موجب شده است درآمد شرکت افزایش یابد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.