2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
برای نخستین بار ؛ پرو لباس یقه و مشاوره ی همکده دو خدمت جدید و بدون هزینه در محل
تحقق قول و عده ی یک کارآفرین جوان

برای نخستین بار ؛ پرو لباس یقه و مشاوره ی همکده دو خدمت جدید و بدون هزینه در محل

نبض تجارت :کارآفرین برتر و مدیر منتخب نمونه ی جوان کشور : چشم انداز ما تا پایان سال ۱۳۹۹ ایجاد بیش از ۲۵۰۰ شغل جدید ، فرهنگ سازی جهت استفاده از روانشناس ، حمایت از تولیدکنندگان پوشاک و خرید قطعی محصولات آنان است .
به گزارش نبض تجارت , مهندس حسن باغبانیان کارآفرین برتر و مدیر منتخب نمونه ی جوان کشور در سال 1396 با اعلام این خبر و با تاکید بر نقش بخش خصوصی ؛ ایجاد فضاهای مناسب برای حمایت از تولیدکنندگان داخل بسیار حیاتی دانست و تصریح کرد : با یک ایده ی کاملأ جدید توانسته ایم گام ارزشمندی در حمایت از پوشاک مردانه ی داخلی برداریم که این روند در حوزه ی پوشاک بچه گانه و زنانه نیز طی فازهای بعدی اجرایی می گردد .
 
وی به نحوه ی عملکرد سرویس رایگان پرو کت و شلوار در محل اشاره و تأکید کرد : این سرویس با نام یقه اقدام به انجام پرو رایگان کت و شلوار مردانه در محل می کند که مورد اقبال مشتریان و تولیدکنندگان نیز قرار گرفته است .
 
خالق برند یقه ادامه داد : با تماس با شماره ی 1449 و یا ارسال پیامک به 20001449 ، بدون حتی یک ریال هزینه ، در کمال آرامش و در زمانی اندک ، حدود 50 دست کت و شلوار در طرح ها ، رنگ ها ، جنس ها و قیمت های مختلف برای انجام پرو رایگان در محلی که مشتریان محترم سفارش داده اند ، با خودروهای مخصوص حمل لباس ، توسط دو استایلیست آموزش دیده و مجرب ، در دسترس شهروندان تهرانی قرار می گیرد که در فازهای بعدی در دیگر کلان شهرها نیز قابل اجرا خواهد بود که همین امر باعث ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای تعداد قابل توجهی از جوانان نیز می گردد .

مهندس حسن باغبانیان ضمن اعلام آمادگی کامل برای اعطای نمایندگی یقه به کلیه ی شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت ، در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در سطح گسترده تر گفت : حمایت از تولید داخل و رونق تولید ، صرفه جویی در وقت ، کاهش ترافیک ، کاهش آلودگی هوا ، ارائه ی تخفیف 8 درصدی از فاکتور فروش و همچنین هدیه ی 7 میلیون ریالی در قالب بن کارت را از دیگر مزیت های سرویس پرو رایگان لباس در محل است .

وی یکی دیگر از مزایای این سرویس را خدمات خیاطی رایگان در محل اعلام کرد و افزود : آمادگی کامل داریم که با کلیه ی تولیدکنندگان پوشاک داخلی وارد مذاکره شده و با استفاده از زیرساخت های ایجاد شده در این سرویس نسبت به ارائه و فروش اقلام آنان اقدام نماییم .

مهندس حسن باغبانیان در ادامه ی مباحث خود گفت : با مطالعات و برنامه ریزی های انجام شده ، کارآفرینی ، کاهش آسیب های اجتماعی ، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و افزایش سطح آگاهی هموطنان در فازهای جداگانه در دستور کار قرار گرفته است .
به گفته ی این کارآفرین جوان ، با توجه به نامگذاری امسال به نام رونق تولید و ادامه ی روند جنگ اقتصادی ، ایجاد اشتغال برای جوانان این سرزمین ، همچنان در اولویت برنامه هاست .

وی افزود : در همین راستا و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی ، یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز مشاوره ی روانشناسی تلفنی کشور با نام همکده با اخذ کلیه ی مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح تأسیس و راه اندازی شده که تا کنون توانسته است حدود 150 مشاور روانشناس با مدارک کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش های مختلف روانشناسی را به طور مستقیم مشغول به کار کند .

مهندس حسن باغبانیان با اشاره به اینکه رسالت همکده علاوه بر ایجاد اشتغال ، کمک به کاهش آسیب های اجتماعی و پاسخ به سوالات هموطنان در حوزه های مختلف روانشناسی و خدمات مشاوره ی اجتماعی و روانشناختی است ، افزود : یکی دیگر از اهداف تأسیس و راه اندازی مرکز مشاوره ی روانشناسی تلفنی همکده ، اجرای طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی با مشارکت نهادهای ذیربط است .

این کارآفرین جوان ، ساده ترین راه ارتباط با این مرکز را سامانه ی پیامکی 20005555 و مراجعه به سایت hamkadeh.ir  اعلام و اضافه کرد : ارائه ی مشاوره ی پیش از ازدواج ، مشاوره در خصوص مشکلات خانوادگی ، مشاوره در حوزه ی طلاق و خیانت ، مشاوره ی اعتیاد ، مشاوره ی افسردگی و مشاوره های تحصیلی علاوه بر افزايش و اصلاح سطح آگاهی خانواده ها موجب سلامت روان ، طراوت و شادابی روح ، تحکیم بنیان خانواده ، ارتقای سطح آموزشی ، تحصیلی و شغلی ، رفع مشکلات جنسی ، کاهش مشکلات خانوادگی و مسائل زناشویی و تربیت صحیح فرزندان می شود که همه ی این موارد در نهایت ، رضايتمندي و پايداري بنیان خانواده ها را در پی خواهد داشت و سلامت روان جامعه را به ارمغان می آورد .

مدیر منتخب نمونه ی جوان کشور درسال 1396 ، در پایان به رونمایی از یک اپلیکیشن کاملأ کاربردی ، ویژه و خاص که در خاورمیانه بدون رقیب خواهد بود نیز اشاره کرد و افزود : جزئیات مربوط به این نرم افزار ویژه ، در روز رونمایی ضمن دعوت از کلیه رسانه و با حضور مسئولان کشوری اعلام می گردد.
 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.