2024/05/18
۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
کلیه مطالبات و حقوق معوقه کارکنان هپکو پرداخت شد.
صالح رییس کل سازمان خصوصی سازی:

کلیه مطالبات و حقوق معوقه کارکنان هپکو پرداخت شد.

نبض تجارت :علیرضا صالح رئیس کل سازمان خصوصی سازی از پرداخت کلیه مطالبات و حقوق معوقه 6 ماه نخست سال جاری کارکنان هپکو از امشب خبر داد.
به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، علیرضا صالح رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت بنا به دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی به بانک ملی و با پیگیری و تلاش مجدانه سازمان خصوصی سازی، کلیه مطالبات و حقوق معوقه 6 ماه نخست سال جاری کارکنان هپکو از امشب پرداخت شد. بنا به این گزارش کلیه کارکنان هپکو تمامی مطالبات و حقوق معوقه ۶ ماه اول سال جاری خود را از امروز دریافت می کنند و با این پرداخت ، دریافت حقوق کارکنان هپکو آن ها به روز خواهد شد.
 
صالح همچنین در استمرار فعالیت‌های صورت گرفته در جهت حل اساسی مشکلات شرکت هپکو افزود: در آینده نزدیک این شرکت با مدیریت جدید که تحت نظارت سازمان خصوصی سازی خواهد بود تولیداتش شروع خواهد شد.  صالح در پایان افزود بزودی و پس از تعیین مدیر عامل جدید هپکو توسط سازمان خصوصی سازی و نظارت راهبردی این سازمان  بر این شرکت ؛ در آینده نزدیک تولیدات شرکت هپکو شروع و انشالله شاهد رونق تولید در این شرکت مهم خواهیم بود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.