2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
پویش آزادی مادران زندانی به ثمر نشست

پویش آزادی مادران زندانی به ثمر نشست

نبض تجارت- با حضور شهردار منطقه ۵ و جمعی از مدیران منطقه ۹ و اداره کل زندان های استان تهران، مراسم آزادی زندانیان زن جرایم غیر عمد برگزار شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی منطقه ۵، با حضور احسان شریفی شهردار منطقه ۵، روح اله حدادی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، جمعی از مدیران منطقه ۹ و مسئولان اداره کل زندان های استان تهران، مراسم آزادی زندانیان زن جرایم غیر عمد برگزار شد.

🔻این مراسم که در محل زندان زنان تهران برگزار شد، تعداد ۱۵ نفر از بانوان زندانی با محکومیت جرایم غیر عمد آزاد شدند.

🔻مراسم آزادی ۱۵ زن زندانی در ادامه پویش مردمی آزادی مادران زندانی که در شب میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، برگزار شده بود، صورت گرفت. این پویش مردمی حدود یک ماه پیش به همت شهرداری منطقه ۵ و ۹، با حضور جمع کثیری از هنرمندان، ورزشکاران، خیرین و مدیران شهری در برج آزادی برگزار و موجب جمع آوری بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک های مردمی شد.

🔻 پویش مردمی آزادی مادران زندانی که امسال برای سومین بار برگزار شد، موجب آزادی ۶۱ مادر زندانی در سال گذشته و ۳۵ زندانی در سال ۹۸ شده است. افرادی که در مراسم امسال نیز حضور داشته و برای آزادی هم نوعان خود مبالغی را پرداخت کردند.

🔻پیش بینی شده است که در سال آینده پویش آزادی مادران زندانی در تمام مناطق شهری تهران برگزار شود. این امر با هدف گرم ماندن تعداد بیشتری از خانواده‌های در بند صورت خواهد گرفت.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.