2024/05/16
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
اهداء بیش از دومیلیارد ریال تجهیزات پزشکی و مشارکت در ساخت ۶ خانه‌‌ مددجویان کمیته امداد توسط پتروشیمی لردگان
در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی انجام شد:

اهداء بیش از دومیلیارد ریال تجهیزات پزشکی و مشارکت در ساخت ۶ خانه‌‌ مددجویان کمیته امداد توسط پتروشیمی لردگان

نبض تجارت- مدیرعامل پتروشیمی لردگان از اهداء بیش از دومیلیارد ریال تجهیزات پزشکی و رایانه‌ای به مرکز جامع سلامت روستای منارجان و مشارکت در ساخت ۶ خانه‌ مددجویان کمیته امداد بخش فلارد توسط این شرکت خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی پتروشیمی لردگان، محسن محمودی این اقدامات را در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در مناطق همجوار این پتروشیمی عنوان کرد.

وی افزود: کاشت هزار نهال و بذر بلوط و توسعه فضای سبز و محافظت از درخت بلوط در بخش فلارد، کمک در راستای عمران وآبادانی روستاهای اطراف و ساخت چندین پل در سطح روستاها، ارسال نیتروژن مایع به صورت ماهیانه جهت مصارف درمانی، همکاری با سازمان‌ها و هلال احمر در خصوص خدمات امداد جاده‌ای در زمان کرونا از دیگر اقدامات این شرکت بوده است.
به گفته مدیرعامل پتروشیمی لردگان ، تهیه وتوزیع مواد گندزدا ازجمله آب ژاول به مقدار ۷۵هزارلیتر دربین روستاها، ادارات، سازمانها، ارگانهای شهرستانهای لردگان، خانمیرزا و شهرستانهای استان، گندزدایی و محلول‌پاشی روستاهای همجوار، توزیع ۲۰ هزار ماسک و الکل ضدعفونی کننده دربین برخی مدارس، ادارات و سازمان‌های منطقه و شهرستان و تحویل دستگاههای پالس اکسمتری به گروههای جهادی و شبکه بهداشت شهرستان لردگان را برای خدمت رسانی به مردم انجام داده است.
محمودی خاطر نشان کرد:مشارکت در ساخت مدرسه در بخش فلارد در آینده نزدیک از دیگر فعالیت‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خواهد بود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.