2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
پاکبان مترو کیف گمشده را به صاحبش باز گرداند

پاکبان مترو کیف گمشده را به صاحبش باز گرداند

نبض تجارت- از پاكبان پاك دست قطار خط پنج متروي تهران وحومه كه يك كيف دستي حاوي اسناد، مدارك و همچنين وجه نقد را به صاحبش برگرداند، تقدیر شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره‌برداری متروي تهران و حومه،  داود رضايي، پاكبان پاك دست مترو، چندي پيش در حين نظافت قطار در ايستگاه صادقيه با يك كيف دستي حاوي اسناد، مدارك و همچنين مقاديري وجه نقد كه از مسافر در قطار جامانده بود، روبرو می‌شود و بدون هیچ چشم داشتی كيف مذكور را به قسمت اشياءگمشده واحد انتظامات تحويل مي دهد.

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به دلیل امانت داري و اقدام این پاکبان که نشان دهنده امنیت مترو براي مسافران است؛ در مراسمی در محل سكوي جنوبي ايستگاه صادقيه با حضور جمعي از همكاران و مديريت شركت پیمانکاری از  داود رضايي تقدير و تشكر به عمل آورد.
 گفتني است، در این مراسم هدايايي از طرف معاونت امورفرهنگي و اجتماعي شركت بهره‌برداري مترو و شركت گل گستر سپاهان به وی اعطا شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.