2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
انتصاب سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران

انتصاب سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران

نبض تجارت- مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران طی حکمی پیمان ضیائی را به عنوان سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی این سازمان منصوب کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر مدیرعامل این سازمان در حکمی "پیمان ضیائی" را به عنوان"سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی " منصوب کرد.

در بخشی از حکم صادره برای ضیایی آمده است:
نظر به شایستگی، تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم  به عنوان "سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی" سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران  منصوب می شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» نسبت به برنامه ریزی  برای اطمینان از حسن اجرای امور،حفظ منافع و ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به شهروندان همه توان و تجربه خویش را بکار گیرید.
پیمان ضیائی،  سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دارای تحصیلات کارشناسی روانشناسی بالینی از دانشگاه علامه طباطبائی،کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و دکتری روانشناسی تربیتی از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و از جمله سوابق وی
 می‌توان به مدیر اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه۲۲، قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 و قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 اشاره نمود.
پیش از این سعید شرف دوست  مسئولیت این معاونت را بر عهده داشته است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.