2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  میز خدمت در محلات شمال تهران بر پا شد
در هفته ملی سلامت

میز خدمت در محلات شمال تهران بر پا شد

نبض تجارت- برنامه های متنوع سلامت محور در هفته ملی سلامت از جمله 37 میز خدمت در مساجد و میادین میوه و تره بار شمال تهران درحال برگزاری است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه یک، دنیا بیات مدیر اداره سلامت معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: به مناسبت هفته ملی سلامت که از ۱۷ الی ۲۶ اردیبهشت ماه تعیین و با شعار "سلامت ما، حال خوب ما"‌  نامگذاری شده است، خدمات و برنامه هایی در حوزه سلامت منطقه، توسط خانه های سلامت به عموم شهروندان ارائه می شود.

  وی افزود: نقش مردم، مسئولین و سمن ها در تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت، در ارتقای سلامت خانواده و جوانی جمعیت، تغذیه سالم از مزرعه تا سفره، از مهمترین اولویت های برنامه های اجرایی سطح منطقه در برنامه های مناسبتی این هفته است.
 بیات گفت : برپایی ۲۷ میز خدمت در سه شنبه های سلامت مساجد، برپایی ۱۰ میز خدمت در ۱۰ میدان میوه و تره بار سطح منطقه با اجرای غربالگری قند و فشار خون و مشاوره پزشکی، تغذیه و مامایی،  برپایی گذر سلامت در محلات کم برخوردار ، برپایی ۳ تور گردشگری برای سالمندان، کودکان کار، کودکان دارای معلولیت، دلجویی از کودکان بیمار همراه با تن پوش های عروسکی و هدیه با حضور مدیران ارشد منطقه، برپایی تور گردشگری سلامت با حضور استارتاپ های سلامت و ارائه خدمات سلامت محور در مسیر کوه پیمایی، تقدیر از افراد شاخص حوزه سلامت، مراکز درمانی شاخص و دارای قدمت سطح منطقه از دیگر برنامه های اجرایی این هفته است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.