2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آمادگی کامل منطقه ۲۲ برای برگزاری گردهمایی‌های فرهنگی
محمدی خبر داد ؛

آمادگی کامل منطقه ۲۲ برای برگزاری گردهمایی‌های فرهنگی

نبض تجارت- شهردار منطقه ۲۲ گفت: باتوجه به بزرگترین گردهمایی شهروندان غرب تهران در پویش مردمی «سلام فرمانده» در دریاچه شهدای خلیج فارس و استقبال گسترده از این برنامه، این آمادگی را داریم تا سایر برنامه های گردهمایی فرهنگی را در این محدوده از تهران برپا کنیم.

 

به گزارش نبض تجارت  و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ ؛ وحیدرضا محمدی گفت: به دلیل اطلاع رسانی گسترده از برنامه «سلام فرمانده» در شبکه های اجتماعی و استقبال شهروندان این برنامه، با ده ها هزار نفر به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد:  این برنامه فرهنگی با مشارکت فرماندهی قرارگاه عمار یاسر ، مدیریت دریاچه چیتگر و طراح و مجری سرود سلام فرمانده و ... برپا شد.

شهردار منطقه بیان کرد: به دلیل وجود بزرگراه های گوناگون برای تردد آسوده شهروندان، پهناور بودن این منطقه،فراهم بودن جای پارک خودرو و وجود مجموعه های گردشگری این آمادگی وجود دارد که چنین برنامه هایی در ایام تابستان سال جاری برای شهروندان تهرانی به اجرا درآید.

 شهردار منطقه ۲۲ از خدمات رسانی ویژه شبانه در این محدوده غربی تهران توسط عوامل معاونت خدمات شهری و محیط زیست نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال ده ها هزار نفری شهروندان تهرانی در مراسم سلام فرمانده در دریاچه شهدای خلیج فارس عوامل خدمات شهری برای نظافت معابر منتهی به این مجموعه گردشگری مستقر می شوند و اقدام به خدمات رسانی می کنند.

وی به بازی فوتبال هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه ازادی بین دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک اشاره کرد و افزود: جمعیت چند ده هزار نفری  برای تماشای بازی فوتبال در ورزشگاه آزادی در محدوده ناحیه دو این منطقه حضور دارند. به همین منظور، خدمات رسانی در اطراف معابر این مجموعه ورزشی قبل و پایان بازی به اجرا در خواهد آمد.

شهردار منطقه ۲۲ گفت:این منطقه از تهران با توجه به مراکز گوناگون گردشگری همه روزه به ویژه پایان هفته پذیرای هزاران نفر از شهروندان تهرانی و هموطنان است به همین منظور خدمات رسانی متفاوتی صورت خواهد گرفت.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.