2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مناسب‌سازی معابر منطقه ۹ با اختصاص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار

مناسب‌سازی معابر منطقه ۹ با اختصاص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار

نبض تجارت- اولین جلسه کمیته مناسب سازی معابر منطقه ۹ در سال جدید با حضور شهردار، معاونین، مدیران منطقه و نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران و اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق برگزار شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمران منطقه با بیان اینکه مبحث مناسب سازی از سال ۱۳۸۰ با مصوبه هیات دولت ابلاغ شد و شورای شهر در احکام ماموریتی به مناطق و زیر مجموعه ها ابلاغ کرده است، گفت: این طرح از سال ۱۳۹۴ به صورت جدی پیگیری می شود و کد پروژه آن در حوزه ترافیک (مناسب سازی معلولین) لحاظ شده است.

در ادامه فرهادیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سنوات گذشته و برنامه اجرایی سال جاری به منظور مناسب سازی در ۶ خیابان، ۳ بوستان و ۲ ساختمان را ارائه کرد.
در ادامه سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ با تاکید بر اهمیت مبحث مناسب سازی، تسهیل تردد و عبور و مرور کلیه شهروندان در معابر شهری را از وظایف اصلی شهرداری عنوان و دستور اختصاص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در این خصوص را صادر کرد.
شهردار منطقه ۹ متذکر شد: معابر باید به نوعی مناسب سازی شوند که همه اقشار جامعه اعم از معلول، کودک، پیر و جوان بدون هیچ گونه مشکل و محدودیتی بتوانند در این معابر تردد داشته باشند.
در پایان این جلسه نیز شهردار منطقه ضمن تقدیر از اقدامات سنوات گذشته خواستار توجه بیش از پیش به مقوله مناسب سازی معابر منطقه ۹ شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.