2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تجلیل استاندار ، دادستان و مدیر کل میراث فرهنگی استان از شرکت گهرزمین
به مناسبت هفته میراث فرهنگی و به پاس فعالیت های شرکت در عرصه میراث فرهنگی ، مرمت و نگهداری آثار باستانی استان صورت پذیرفت؛

تجلیل استاندار ، دادستان و مدیر کل میراث فرهنگی استان از شرکت گهرزمین

نبض تجارت- صبح امروز سه شنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۱، محمدمهدی فداکار استاندار با همراهی دادخدا سالاری دادستان کرمان ، فریدون فعالی مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان و هیات همراه به پاس فعالیت ها و تلاش های مجدانه شرکت سنگ آهن گهرزمین در زمینه حفظ، مرمت و نگهداری آثار باستانی دیار کریمان از این شرکت تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

 

به گزارش نبض تجارت ؛ صبح امروز سه شنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۱، محمدمهدی فداکار استاندار با همراهی دادخدا سالاری دادستان کرمان ، فریدون فعالی مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان  و هیات همراه به پاس فعالیت ها و تلاش های مجدانه شرکت سنگ آهن گهرزمین در زمینه حفظ، مرمت و نگهداری آثار باستانی دیار کریمان از این شرکت تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

در این مراسم دکتر محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین به نمایندگی از این شرکت لوح سپاس را دریافت نمودند.
شایان ذکر است شرکت گهرزمین در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز ۱۴۰۱ و مرمت و بازسازی قلعه تاریخی منوجان که هم اکنون در حال انجام است را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. همچنین چندی پیش نیز قراردادی فی مابین شرکت گهرزمین ، اداره کل میراث فرهنگی استان و شهرداری سیرجان در خصوص مرمت و نگهداری اثر بی بدیل بادگیر چپقی سیرجان منعقد شد که به زودی اخبار امیدوار کننده ای به اطلاع مخاطبان گرانقدر خواهد رسید.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.