2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بهسازی معابر ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
در منطقه ٢٠ انجام شد:

بهسازی معابر ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

نبض تجارت- شهردار منطقه 20 از اجرای عملیات بهسازی معابر در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ سید محمد ناظم رضوی گفت: در راستای خدمات رسانی به شهروندان و زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و امام زادگان واجب التعظیم، عملیات احداث رفیوژ میانی در خیابان سلمان فارسی حدفاصل بزرگراه شهید آوینی (شرق) تا پل شهید آوینی (غرب) در حال اجراست.

🔺ناظم رضوی افزود: در راستای ادامه بهسازی معابر پیرامونی در ضلع جنوبی این آستان مقدس و احداث میدان امام هادی (ع) و رفیوژ میانی خیابان شهید زهره وند و خیابان شهید فدایی، بهسازی خیابان سلمان فارسی با احداث رفیوژ میانی به طول هزار و 920 متر از سوی عوامل معاونت فنی و عمران در حال اجرا است.

🔺او با بیان اینکه احداث رفیوژ میانی 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و موجب ایمنی و تسهیل تردد عابرین پیاده و زیبائی منظر عمومی می شود، اظهار داشت: از سوی عوامل خدمات شهری نیز عملیات کاشت درخت، درختچه و گلهای فصلی، تعبیه سیستم آبیاری مکانیزه و نورپردازی انجام خواهد شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.