2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اطلاعات 71 هزار ملک تجاری منطقه دو به روز رسانی شد
با اجرای ششمین مرحله ممیزی املاک

اطلاعات 71 هزار ملک تجاری منطقه دو به روز رسانی شد

نبض تجارت- شهردارمنطقه۲ گفت: همزمان با اجرای ششمین مرحله طرح ممیزی املاک شهر تهران ،اطلاعات بیش از 71 هزار ملک تجاری منطقه به روزرسانی شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: ممیزی پایه ای ترین وکلیدی ترین ابزار برنامه ریزی در اداره شهر است تا آن را به سمت قانون گرایی و رعایت حقوق متقابل شهر و شهروندان پیش ببریم که در همین راستا ششمین مرحله ممیزی املاک  درحال اجرا است.

وی افزود:ممیزی املاک با ارائه اطلاعات کاملی از آمار و مشخصات ملکی، تغییرات و تخلفات موجود، بستر شناسایی نقاط ضعف و قوت را برای مدیریت شهری فراهم و به برنامه ریزی صحیح و منسجم در اداره شهر کمک می کند.
شهردار منطقه بابیان اینکه  ۱۳ مسیر منطقه به عنوان راسته های تجاری در اولویت ششمین مرحله طرح ممیزی املاک شهر تهران قرار داشت گفت: خیابان های سرو شرقی – غربی ، بلوار دادمان، بلوار دریا،سعادت آباد،گیشا، ستارخان،مرزداران، جلال آل احمد، اشرفی اصفهانی، محمدعلی جناح،شادمهر و… از جمله مسیرهای اصلی منطقه است که ممیزی املاک تجاری آنها انجام شد.
وی با اشاره به اینکه طرح ممیزی املاک از سال گذشته آغاز و در حال انجام است افزود: با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته منطقه دو باجمع آوری اطلاعات بیش از 8500 املاک رتبه نخست را دربین مناطق22 گانه به خود اختصاص داده است که از این تعداد اطلاعات 71 هزار ملک تایید نهایی شده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.