2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تدارک برنامه هاي فراغتی تفریحی ویژه دانش آموزان وكانون نوجوانان منطقه 19

تدارک برنامه هاي فراغتی تفریحی ویژه دانش آموزان وكانون نوجوانان منطقه 19

نبض تجارت- شهردار منطقه 19 از برگزاري ویژه برنامه هاي غني سازي اوقات فراغت برای دانش آموزان و كانون نوجوانان آموزش شهروندي منطقه در تابستان خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومي شهرداري منطقه 19،مهدي هدايت با اشاره به برگزاري حضوري فعاليت هاي تابستاني با اعلام اين خبر افزود: این فعالیت ها با رويكرد غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان با برگزاری دوره هاي آموزشي حوزه شهروندي با محوريت محيط زيست و پسماند، ترافيك و آلودگي هوا، حقوق و تكاليف شهروندي، ايمني و مديريت بحران، تئاتر ها و نمايش هاي آموزشي با هدف آموزش غير مستقيم مفاهيم شهروندي ويژه گروه كودكان، برپایی اردو تفريحي آموزشي  شهر در دست بچه ها با هدف ارتقاء روحيه و نشاط دانش آموزان آشنايي نوجوانان با ساختارهاي اجتماعي همراه است.

او در ادامه به برپایی مسابقات مختلف شهروندي ويژه دانش آموزان و اهدا جوايز با هدف جلب مشاركت در برنامه هاي اجرايي حوزه شهروندي و ايجاد فضاي رقابتي و انگيزشي براي آنها با دعوت از نوجوانان و خانواده های آنها تأکید کرد.
شهردار منطقه بیان کرد: با توجه به برپایی نشست های مشترک با پژوهش سراي جوانه آموزش و پرورش منطقه 19 درصدد هستيم برنامه هاي مشتركي تحت عناوين مسابقات و پژوهش ويژه اوقات فراغت دانش آموزان با مشاركت این مرکز در راستای شناسایی نخبگان برای معرفی به نهادهاي ذيربط انجام دهیم و در صورت داشتن اثر و اختراع توسط دانش آموزان نسبت به مراحل  ثبت آثار آنها پيگيري  هاي لازم را به انجام رسانيم.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.