2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
افتتاح چهار مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار  و کارآفرینی در تهران
بمناسبت هفته کارآفرینی و آموزش مهارت های فنی و حرفه ای انجام‌می شود:

افتتاح چهار مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی در تهران

نبض تجارت- همزمان با برنامه های هفته کارآفرینی و آموزش مهارت های فنی و حرفه ای، چهار مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی در سطح شهر تهران افتتاح‌خواهد شد

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و‌ مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر مدیر عامل این سازمان با ذکر این مطلب افزود :چهار مرکز تسهیل و توسعه کسب وکار و کارآفرینی  در راستای فعالیت های این سازمان به عنوان متولي امر كسب وكار و كارآفريني ، ترويج و توسعه مشاغل شهري و ارتقا زيست بوم كارآفريني در مديريت شهري كلان شهر تهران ،شامل دو مرکز در منطقه یک،یک‌ مرکز در منطقه ۶ و یک مرکز در منطقه ۱۵ تهران خواهد بود که همزمان با سایر برنامه های این هفته به افتتاح و بهره برداری خواهید رسید .

وی با تاکید بر ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی  در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب  و تحقق شعارسال "توليد؛ دانش‌بنيان، اشتغال‌آفرين"با اشاره به سایر برنامه های این هفته افزود :نشست با شهرداران کلان شهر های کشور  و نشست با شرکت های دانش بنیان و خانه های خلاق  حوزه اجتماعی و فرهنگی از جمله دیگر اقدامات این سازمان در گرامیداشت این هفته خواهد بود .
رییس کمیته  توانمندسازی و کارآفرینی   کلانشهر های کشور  ، برگزاری اختتامیه دوره ابتکار و افتتاحیه دوره تربیت مربی کارآفرینی را نیز از دیگر برنامه های این سازمان در هفته کارآفرینی و آموزش مهارت های فنی و حرفه ای برشمرد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.