2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تنها مجموعه نظارتی که قانون دارد گزینش است
دبیر هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران در منطقه یک:

تنها مجموعه نظارتی که قانون دارد گزینش است

نبض تجارت- گزینش امری صوری و فقط برای جذب کارمندان نیست بلکه با قانون همراه است و باید جدی گرفته شود.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد شوریابی نماینده شهردار و دبیر هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره گزینش منطقه یک که با حضور حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه، معاونان، مدیران، شهرداران نواحی و هیئت همراه برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بی ضابطه و رابطه کار کردن سیستم را به سمتی برده است که اکنون با کارمندانی مواجه هستیم که در جای درست خود قرار نگرفته اند.

او افزود: منطقه یک به دلیل ارزش بالای مالی که دارد رغبت زیادی ایجاد می کند که افراد بیشتر طالب کار و دریافت پست در این منطقه باشند و این امر فساد به همراه می آورد چرا که سه ضلع فساد، ناپاکی اخلاقی قدرت و فرصت است و اگر یکی از این سه ضلع از بین برود فساد اتفاق نمی افتد.

شوریابی پالادیوم را نمونه بارز مبارزه با فساد دانست و گفت: این امر باعث افزایش امید به مردم در مبارزه با فساد شد.

او از مدیران خواست فرصت خدمت را با نظارت و دقت انجام دهند و برای برخورد با فساد و نابسامانی با ایجاد ضابطه، پیشگیری و... تلاش کنند تا جلوی تخلف و جرم را بگیرند.

دبیر هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران در خصوص سیستم جدید گزینشی نیز گفت: در کنار ابزارهای سنتی چون مصاحبه و... ابزارهای نوین دیگری هم از جمله تست های روانشناختی،هوش و... در گزینش افراد در نظر گرفته ایم و مدیران باید به گزینش مراجعه کنند تا از همه ابعاد مورد بررسی قرار گیرند.

 گفتنی است در این مراسم با تشکر از زحمات آقای زاغری در مدت تصدی ریاست گزینش منطقه،  آقای ساداتی به عنوان رئیس جدید این اداره محسوب شد و همکاران نیز جهت دیدار حضوری و طرح موضوعات گزینشی خود در دفتر میز خدمت شهردار منطقه در طبقه همکف حضور یافتند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.