2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سیاه پوش شدن منطقه ۲۲

سیاه پوش شدن منطقه ۲۲

نبض تجارت- با نزديك شدن به ماه محرم و ایام عزا داری سید الشهدا (ع) سیاهپوشانی معابر، میدان‌ها و محله‌های منطقه۲۲ از سه روز گذشته توسط اداره زیباسازی این منطقه آغاز شده است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، عليرضا علي بخشي در این باره گفت: به رسم هرساله همزمان با آغاز ماه محرم محله‌های قطب گردشگری پایتخت شهر تهران سیاهپوش می‌شوند که امسال نیز این اقدام در معابر اصلی، میدان‌ها، محله‌ها و ساختمان های اداری منطقه انجام شد.

🔷معاون خدمات شهري افزود: بمناسبت دهه محرم مرحله اول
نصب بنر :٤٠ تخته ، بنر داربستي :١٥ تخته المان عاشورا وفضاسازي يك ست نصب پرچم :٤٠٠تخته  تاكنون المان نوري موقت :٦ عدد  نصب كتيبه ساختمان ها وميادين:٢٠٠٠ مترطول  ريسه : ٢٠٠٠٠ مترطول تاكنون اكران پرچم هاي ٧٠*١٢٠ يا حسين محورهاو بزرگراهها:٤٠٠ تخته تا كنون انجام شده است.
🔷 علي بخشي در پایان افزود: با توجه به اهمیت واقعه کربلا و ماه محرم و به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی، فضاسازی  امسال با توجه به شرایط ، متفاوت از سال های قبل و با شور و حال خاصی اجرا شده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.