2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تأمین‌اجتماعی و شرکت‌های زیرمجموعه آن متعلق به مردم و بیمه‌شدگان هستند
بازدید سرزده مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از شرکت کار و تأمین؛

تأمین‌اجتماعی و شرکت‌های زیرمجموعه آن متعلق به مردم و بیمه‌شدگان هستند

نبض تجارت- مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدیدی سرزده از شرکت کار و تأمین که به‌مناسبت هفته دولت انجام شد، ضمن یادآوری اهمیت شفافیت در فعالیت شرکت‌های زیرمجموعه این سازمان، بر ضرورت پایداری و استمرار در مسیر سالم‌سازی فعالیت شرکت‌ها و پرهیز از حاشیه‌ها تأکید کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی به نقل از روابط‌عمومی شرکت کار و تأمین، دکتر میرهاشم موسوی در این بازدید، با اشاره به مأموریت شرکت کار و تأمین در زمینه تأمین نیروی انسانی واحدهای ستادی و اجرایی سازمان تأمین‌اجتماعی، تصریح کرد: عمده نیروهای شرکتی از قشر محروم جامعه هستند که همواره حامی و یار و یاور انقلاب و نظام بوده‌اند و شرکت کار و تأمین باید در احقاق همه حقوق قانونی این گروه از شاغلان واحدهای بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی، تلاشی ویژه داشته باشد.

وی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی و شرکت‌های زیر مجموعه آن، متعلق به مردم و بیمه‌شدگان هستند و همه ما وظیفه داریم فارغ از پست و موقعیت، در خدمت بیمه‌شدگان و بازنشستگان باشیم و نیروهای شرکتی نیز نقشی ویژه در جلب رضایت مردم از عملکرد واحدهای اجرایی تأمین‌اجتماعی دارند.
دکتر موسوی با تأکید بر اهمیت حضور میدانی مدیران در حوزه مأموریتی خود افزود: به‌عنوان مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی هیچ وقت راضی به نشستن در اتاق و پشت میز اداری خود نیستم، مگر در مواردی که الزامی بر حضور در اتاق کار وجود داشته باشد.
وی خواستار توجه بیشتر در زمینه جذب نیروهای زبده، باتقوا، کارآمد و انقلابی برای اشتغال در واحدهای مختلف سازمان تأمین‌اجتماعی شد و مدیرعامل و مدیران شرکت کار و تأمین را مأمور کرد این موارد را به صورت ویژه پیگیری و در عین حال مطالبه‌گر حقوق افراد باشند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه همواره وام‌دار دین، شهدا و انقلاب هستیم و باید نه در شعار بلکه در عمل، التزام و پایبندی به آرمان‌های انقلاب و نظام را اثبات کنیم، افزود: سالم‌سازی سیستم از اولویت‌های جدی سازمان تأمین‌اجتماعی است و تمام تصمیمات و اقدامات باید در چارچوب قانون و مقررات نظام انجام بگیرد. در موضوع استخدام  نیروها هیچ‌گونه سفارش یا تبعیض برای هیچ شخصی در کار پذیرفته نیست و باید جلوی اینگونه مسائل گرفته شود.
وی افزود: به عنوان مدیران انقلابی باید تمام سعی خود را جهت جلوگیری از تعارض منافع داشته و اجازه تخلف را نداده و اگر از قبل هم مورد خلاف قانونی در جریان بوده، آن را متوقف کنیم.
دکتر موسوی همچنین گفت: نباید در امور شرکت‌ها، حاشیه بر متن غلبه کند. باید در سالم‌سازی محکم و استوار بوده و با محور قرار دادن شفافیت در کارها پیگیر احوال و بلندگوی مطالبات نیروهای شرکتی استان‌ها باشید، چراکه توجه به این نیروها از اولویت‌های ماست. تعاملات با سازمان تأمین‌اجتماعی را جدی بگیرید و سعی کنید تمام کارها به‌صورت شفاف انجام شود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.