2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ایمن‌سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی غرب پایتخت
شهردار منطقه ۹ خبر داد؛

ایمن‌سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی غرب پایتخت

نبض تجارت- شهردار منطقه۹ از برگزاری نخستین جلسه کارگروه بهبود زیرساخت ها و ایمن سازی اطراف مراکز آموزشی غرب پایتخت با حضور مدیران شهری و نمایندگان پلیس راهور، آموزش و پرورش، ادارت آب، برق، گاز و مخابرات با هدف تسهیل در عبور و مرور ایمن دانش آموزان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: ایمن سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی منطقه با نصب و نوسازی تابلوهای ترافیکی، تجدید خط کشی محوری و گذرگاه های عابر پیاده مقابل مدارس در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک قرار گرفت.

او افزود: بکارگیری ۱۰۰ درصدی عوامل پلیس راهور برای رفع گره های ترافیکی، هدایت و کنترل و روان سازی ترافیکی در هفته ابتدایی بازگشایی مدارس در معابر اصلی منتهی به مراکز آموزشی به ویژه خیابان های آزادی، دکتر هوشیار، شمشیری، شهید بختیاری در دوشیفت صبح (۷.۳۰-۶) و عصر(۱۸-۱۶) نیز از جمله مصوبات این جلسه بود.
شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: بازدید از اطراف مدارس و جمع آوری کابل های ناایمن در تابلوها و پست های برق و رفع خاموشی های احتمالی معابر و مراکز آموزشی نیز توسط اکیپ های اجرایی اداره برق رودکی انجام خواهد شد.  
مرتضوی ادامه داد: همچنین پایش انشعابات آب مدارس و مراکز آموزشی منطقه و رفع ایرادات فنی موجود به منظور پیشگیری از قطعی آب در دستور کار امور بهره برداری آب و فاضلاب ناحیه آذری قرار گرفت.
او توضیح داد:  درخصوص عدم صدور مجوز حفاری و توقف کلیه عملیات عمرانیِ محل عبور و مرور و کاهنده ظرفیت معابر اصلی و فرعی تاثیرگذار بر ترافیک در حوزه درون شهری از تاریخ ۱۵/۰۶/۱۴۰۱ الی ۰۹/۰۷/۱۴۰۱ با توجه به دستورالعمل اجرایی بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در سال ۱۴۰۱ (طرح استقبال از مهر) تاکید شده است.
شهردار منطقه ۹ در خاتمه گفت: ستاد مدیریت بحران منطقه در راستای همکاری با پلیس راهور برای استفاده از ظرفیت نیروهای دوام جهت تسهیل در آمد و شد دانش آموزان و خودروهای عبوری در اطراف مراکز آموزشی با لباس فرم متحدالشکل اعلام آمادگی کرده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.