2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آغاز فاز عملیات عمرانی طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس منطقه ۱۹
همزمان با استقبال از مهر

آغاز فاز عملیات عمرانی طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس منطقه ۱۹

نبض تجارت- سرپرست شهرداری منطقه 19 با اشاره به اجرای طرح حمایت از مدارس در چهار محور عمرانی، تجهیزی، برنامه ای و مناسب سازی مدارس دخترانه گفت: فاز عملیات عمرانی طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس این منطقه همزمان با طرح استقبال از مهر آغاز شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی در تکمیل این خبر افزود: با توجه به ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس مناطق شهر تهران و همچنین برگزاری جلسه و انعقاد تفاهم نامه فی مابین شهرداری  و آموزش و پرورش منطقه،  لیست مدارسی که نیاز به خدمات عمرانی، منطبق با ۳۵ درصد از اعتبار ابلاغیه طرح حمایت از مدارس داشتند از طریق آموزش و پرورش منطقه ۱۹ به شهرداری اعلام شد.
او اظهار داشت: نظر به بازدید های کارشناسی انجام گرفته مقرر شد ۵۶۰۰ متر رنگ آمیزی داخلی در مدارس جهاد ،شهادت، شهید ذوالفقاری، شهید سعیدی، شهید زمانی، شهید نواب‌صفوی و سه هزار متر مربع عملیات ایزوگام  برای مدارس حجاب ،نوتاش و ایمان اجرا شود.
به گفته این مسئول سایر سرفصل های تفاهم نامه فی مابین شهرداری منطقه 19 و آموزش و پرورش منطقه در قالب تجهیز مدارس و مناسب سازی مدارس دخترانه و فعالیت های برنامه ای در دستور کار اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی  قرار دارد که در مهر ماه 1401 انجام خواهد شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.