2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
حقوق شهریور ماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی با اعمال افزایش مصوبه شورای عالی کار در حال پرداخت است
تکذیب یک شایعه

حقوق شهریور ماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی با اعمال افزایش مصوبه شورای عالی کار در حال پرداخت است

نبض تجارت- سازمان تأمین‌اجتماعی با رد شایعات مربوط به عدم اعمال افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح، اعلام کرد طبق وعده مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، مستمری شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار محاسبه شده و در حال پرداخت است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در پی خبر اشتباه یک خبرگزاری که در کانال تلگرامی خود مدعی شده  حقوق شهریور ماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی بدون اعمال افزایش پرداخت شده است، از بعدازظهر  امروز (دوشنبه 28 شهریور ماه) برخی سایت‌های خبری و کانال‌های فعال در فضای مجازی نیز بدون راستی‌آزمایی این خبر کذب را بازنشر کردند.

قابل توجه آنکه حتی در همان کانال تلگرامی نیز بسیاری از مخاطبان با رد این ادعا، اعلام کرده‌اند حقوق شهریور ماه آنان با افزایش وعده داده شده و مطابق مصوبه شورای عالی کار پرداخت شده است.
گفتنی است پرداخت حقوق شهریورماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار در مورد حقوق بازنشستگان سایر سطوح از بیستم شهریور آغاز شده و ادامه دارد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.