2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بازدید معاون وزیر صمت از غرفه چادرملو در نمایشگاه ماینکس

بازدید معاون وزیر صمت از غرفه چادرملو در نمایشگاه ماینکس

نبض تجارت- صبح امروز همزمان با افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی در مصلی تهران، مهندس محتشمی پور معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت با حضور در غرفه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جریان روند فعالیت های شرکت از جمله اقدامات عملیاتی معدن آریز( D19) قرار گرفت وگفت: تسریع در عملیات باطله برداری و دسترسی هرچه سریعتر به ذخیر سنگ آهن این معدن بسیار مهم است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی چادرملو،  صبح امروز همزمان با افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی در مصلی تهران، مهندس محتشمی پور معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت با حضور در غرفه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جریان روند فعالیت های شرکت از جمله اقدامات عملیاتی معدن آریز( D19) قرار گرفت وگفت: تسریع در عملیات باطله برداری و دسترسی هرچه سریعتر به ذخیر سنگ آهن این معدن بسیار مهم است. گفتنی است تا کنون بیش از ۶۴ میلیون تن باطله برداری در معدن آریز انجام شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به ذخیره سنگ آهن دسترسی می یابد.   
   شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به همراه شرکتهای عضو گروه( ارفع، غدیر، پامیدکو، سی پی جی پارس، فولاد سرمد ابرکوه، فولاد شاهرود، شرکت دشت یوز (آریز) و فلزیان  در این نمایشگاه که تا ۳۱ شهریور ما در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران برپا است حضور دارد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.