2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
رئیس هیئت عالی نظارت سازمان اموال تملیکی معارفه شد

رئیس هیئت عالی نظارت سازمان اموال تملیکی معارفه شد

نبض تجارت- در مراسمی با حضور سید عباس حسینی معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مجتبی فراهانی فرمهینی به عنوان رئیس هیئت عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی معرفی و مشغول به کار شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در مراسمی با حضور سید عباس حسینی معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، سید عبدالمجید اجتهادی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره و دیگر اعضای هیئت مدیره و همچنین اعضای هیئت نظارت از تلاش‌های علیرضا زمانی رئیس سابق هیئت عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تقدیر و مجتبی فراهانی فرمهینی به عنوان رئیس جدید این هیئت معرفی و مشغول به کار شد.


سید عباس حسینی در این جلسه با بیان اینکه برکت در همکاری و کار جمعی قرار دارد، افزود: همه ارکان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی شامل مجمع عمومی، هیئت مدیره، هیئت عالی نظارت، حسابرسان و دیگر مجموعه ها یکدل و همراه هستند تا بتوانند گره های زندگی مردم را باز کنند.

حسینی با این توضیح که باید همدلی و همکاری ها بیشتر شود تا خداوند متعال خیر کثیری عنایت فرماید، خاطرنشان کرد: وجود هیئت عالی نظارت در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به این معنی است که این سازمان دارای جایگاه مهم و ارزشمندی است که قانون‌گذار در اشکال مختلفی در ترکیبی قانونمند پیش بینی کرده است.

وی حل مشکلات چندین ساله در این سازمان را حاصل تلاش جمعی افراد صاحب دانش و تجربه دانست و بیان کرد: با تمام سختی هایی که در این راه متحمل شده اید بهترین عملکرد را در دولت سیزدهم از خود به نمایش گذاشته اید.

 

حسینی در ادامه با تشکر از اجرای برنامه های الکترونیکی در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی رویکرد جدید و جدی وزارت اقتصاد و دارایی را بهره گیری از تکنولوژی در همه فعالیت ها بیان داشت و گفت: کمتر سازمانی در کشور وجود دارد که فروش اموال خود را به گسترده به صورت الکترونیکی انجام دهد که این سازمان با بهره گیری از تکنولوژی های امروزی به صورت الکترونیکی این کار را به خوبی انجام میدهد.

وی با اشاره به قرار داشتن در فصل بودجه ریزی سالیانه کشور و نگارش برنامه هفتم توسعه فرهنگی و اقتصادی اجتماعی کشور بیان داشت: بهترین زمان برای ارائه پیشنهادهای مختلف از سوی هیئت مدیره و هیئت عالی نظارت برای رفع دغدغه های این سازمان است که باید از این فرصت تاریخی به نحو مقتضی بهترین بهره را برد.

وی در پایان با تشکر از علیرضا زمانی، مجتبی فراهانی فرمهینی را فردی مورد وثوق مقام عالی وزارت، بصیر و بسیجی معرفی کرد و در ادامه افزود: آقای فراهانی فردی صاحب‌نظر و دارای تجربه بسیار در حوزه‌های مختلف وزارتی و دارای دانش لازم برای هیئت عالی نظارت است که امیدوارم در این حوزه نیز منشأ برکات باشد.

*اتحاد میان هیئت مدیره و هیئت عالی نظارت

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز در این جلسه ضمن تشکر از زمانی و آرزوی توفیق برای مجتبی فراهانی فرمهینی، هیئت عالی نظارت را از ارکان اصلی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی معرفی کرد و ادامه داد: همه اجزای این سازمان برای ایفای وظایف قانونی خود در سایه همدلی و مشارکت با یکدیگر  به منظور حل مشکلات فعالیت می کنند.

اجتهادی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم بیان داشت: در این دوره شاهد دیده شدن سازمان بودیم و اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورد که هیئت مدیره و هیئت عالی نظارت همه دست در دست هم رقم زننده این اتفاقات بوده‌اند.

وی وجود نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و قضایی در هیئت‌ عالی نظارت را سبب تحرک و پویایی بیشتر سازمان دانست و گفت: اتحاد هیئت عالی نظارت و هیئت مدیره باعث کارایی و بهینه‌سازی امور شود و انتشار اخبار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مایه دلگرمی مردم است که در این راستا از فعالان در این حوزه تشکر کرد.

 

علیرضا زمانی در این جلسه ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره و هیئت عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار داشت: اتفاقات بسیار خوبی در روند فعلی سازمان رخ داده که با حضور ریاست محترم جمهور آغاز شد و باعث سودمندی و ساماندهی بهینه امورشده که می‌تواند الگویی برای دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی باشد که در زمانی بسیار کوتاه، آواربرداری از انبارها، برنامه ریزی و آینده‌نگری را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

مجتبی فراهانی فرمهینی نیز با تشکر از حسن نظر وزیر و معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی حضور در هیئت عالی نظارت را توفیق خدمت به مردم در سنگری دیگر در نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: تجربه ۲۸ساله بنده در حوزه های نظارتی باعث کارکرد بهینه تری در این سازمان خواهد شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.