2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
۱۰۱ میلیارد تومان از اموال تملیکی در مزایده 261 به فروش رفت

۱۰۱ میلیارد تومان از اموال تملیکی در مزایده 261 به فروش رفت

نبض تجارت- براساس جزئیات مزایده شماره 261 سازمان اموال تملیکی 101 میلیارد تومان کالا فروخته شده که بیش از 25 درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، هفتمین مزایده الکترونیکی اموال تملیکی به شماره 261 برگزار شد. این مزایده الکترونیک در ۱۵۰۶ دسته کالایی مطرح شده برای 30 استان کشور بود که ۵۸۹ گروه کالا دارای پیشنهاد بوده و از کالاهای عرضه شده که شامل لوازم صنعتی، خودرو، پوشاک و سایر کالاها و ملزومات مصرفی بود و به ارزش تقریبی بیش از 1100 میلیارد تومان بود بالغ بر 101 میلیارد تومان کالا با رشد قیمتی بیش از 25.4 درصد افزایش به فروش رسید.

در این مزایده الکترونیک، استان های خوزستان، قم و آذربایجان غربی بیشترین فروش را داشته و سمنان، ایلام و کرمانشاه استان های دارای کمترین فروش در هفتمین مزایده الکترونیکی اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱ بودند.

مزایده های الکترونیکی سازمان اموال تملیکی در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) و صرفاً برای دارندگان گواهی امضای الکترونیکی(توکن) برگزار می‌شود که کالاهای مورد مزایده به بالاترین پیشنهاد ارائه شده از سوی متقاضیان واگذار می‌شوند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.