2024/05/16
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
بازدید مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران از شرکت فولاد سفید دشت در سالروز تولید اولین محصول واحد احیاء مستقیم

بازدید مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران از شرکت فولاد سفید دشت در سالروز تولید اولین محصول واحد احیاء مستقیم

نبض تجارت- همزمان با سالروز تولید اولین محصول واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفید دشت و عبور از تولید تجمعی این واحد از میزان 4 میلیون تن، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران و هیات همراه در روز چهارشنبه مورخ 1401/08/18 از شرکت فولاد سفید دشت بازدید نمودند. در این بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت میهمانان را همراهی کردند.

به گزارش نبض تجارت ؛ مهندس آقاجانلو مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران از پروژه واحد اکسیژن و فولادسازی و ریخته گری این شرکت بازدید نمودند و در جریان اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازی این واحدها طبق برنامه زمان بندی تهیه شده قرار گرفتند.

مهندس ارباب زاده مدیرعامل شرکت فولادسفید دشت در جریان این بازدید اقدامات صورت گرفته در خصوص تأمین برق بالادست، واحدآبرسانی، واحدتأمین هوای فشرده کارگاه و همچنین فعالیت های پیش راه اندازی واحد اکسیژن را تشریح نمودند.
درادامه روند اجرای فعالیت های تکمیل و نصب و راه اندازی واحدهای فولادسازی و ریخته گری مورد ارزیابی قرار گرفت و در همین راستا جلسه مشترکی با حضور مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران،  مدیرعامل شرکت ، اعضای هیأت مدیره به همراه پیمانکاران پروژه ( شرکت فولاد پایا وMME) در محل شرکت فولاد سفید دشت با تلاوتی از آیات کلام الله و سرود جمهوری اسلامی ایران آغازشد.
دراین جلسه مهمترین فعالیت های باقی مانده و مسائل و مشکلات موجود توسط دستگاه نظارت و شرکت های پیمانکار (فولاد پایا وMME) و راهکارهای پیشنهادی جهت رفع آنها مشخص و ارائه گردید. ارباب زاده ضمن تبریک به مناسبت سالروز تولید اولین محصول واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت به پرسنل شرکت و تشکر از اقدامات صورت گرفته بر امکان راه اندازی واحدهای مذکور در تاریخ مشخص شده بر لزوم تقویت جبهه های کاری تأکید نمودند.
در پایان آقاجانلو تصریح کرد امید است با هماهنگی بیش از پیش ارکان پروژه جهت دستیابی و رفع موانع موجود و حمایت کارفرما و مشاور شاهد راه اندازی واحد های اکسیژن، فولادسازی و ریخته گری شرکت فولاد سفید دشت تا پایان سال جاری باشیم.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.