2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
مرتضوی: افزایش ظرفیت تولید داروهای آنتی‌بیوتیک در شرکت فارابی به 3 میلیون واحد در ماه
در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام شد؛

مرتضوی: افزایش ظرفیت تولید داروهای آنتی‌بیوتیک در شرکت فارابی به 3 میلیون واحد در ماه

نبض تجارت- دکتر سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تولید داروهای آنتی‌بیوتیک در کارخانجات داروسازی ما نسبت به سال گذشته ۸ برابر شده است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیدصولت مرتضوی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات بسیار خوب و ارزنده‌ای در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

 

وی ادامه داد: تولید داروهای آنتی‌بیوتیکی در شرکت داروسازی فارابی به ۳ میلیون واحد در ماه افزایش یافته است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ۳۲ تُن مواد اولیه برای تولید آنتی‌بیوتیک از گمرگات در حال ترخیص است، تصریح کرد: این میزان مواد اولیه بخش قابل توجهی از پیش‌ساز داروهای کشور در حوزه آنتی‌بیوتیک را تأمین می‌کند.

 

مرتضوی خاطرنشان کرد: با ایجاد خط تولید تمام اتوماتیک سرم در کارخانجات داروپخش، ظرفیت تولید سرم نیز از ۳ میلیون واحد به ۶ میلیون در ماه افزایش یافته است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.