2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
پنج شنبه آخرین مهلت ارائه پیشنهاد شرکت در مزایده املاک و مستغلات

پنج شنبه آخرین مهلت ارائه پیشنهاد شرکت در مزایده املاک و مستغلات

نبض تجارت- معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی گفت: تعدادی از املاک تحت اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از طریق مزایده سراسری شماره 1133 و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و به صورت الکترونیکی به فروش می رسد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علیرضا نورنژاد اظهارداشت: آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای مزایده سراسری 1133 ساعت 24 روز پنج شنبه 26 آبان ماه است و رمزگشایی پیشنهادها هم ساعت 14 روز شنبه مورخ 28 آبان ماه با حضور اعضای فروش سازمان انجام می شود.

عضو هیات مدیره و معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی setad.ir خواهد بود و همه مراحل فرایند مزایده شامل پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و رمزگشایی در بستر سامانه مذکور صورت می‌پذیرد.

وی در پایان گفت: خریداران برای بازدید از املاک مطرح در مزایده با شماره 27652295 ستاد مرکزی هماهنگی لازم انجام و به نشانیWWW.TAMLIKI.IR   مراجعه کنند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.