2024/05/19
۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
حضور پررنگ هلدینگ خلیج فارس در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست
پیشرو در توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست؛

حضور پررنگ هلدینگ خلیج فارس در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

نبض تجارت- بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، از ۲۹ آبان ماه در تهران گشایش می یابد.

به گزارش نبض تجارت ؛  این نمایشگاه تا چهارشنبه دوم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است. شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان یکی از شرکت های فعال و پیشرو در زمینه توسعه پایدار و صيانت از محیط زیست، با برنامه‌ریزی و تدارک گسترده در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

برگزاری پنل های تخصصی با “موضوع توسعه پایدار، چالش‌های زیست‌محیطی طرح‌ها”، “بازیابی فلرها”، ” مدیریت آب و پساب”، “مسئولیت اجتماعی و مطالبات جوامع محلی”، “مدیریت کربن” و “پایش بیولوژیک کارکنان”، یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست است.

همچنین در کنار دیدارها و برنامه های متنوع دیگر، به منظور تداوم اقدامات مؤثر در عرصه صیانت از زیست بوم کشور و استفاده از اصول دانش بنیان در این زمینه، چهار تفاهمنامه همکاری بین شرکت های تابعه با “دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علوم پزشکی شیراز” و ” اداره کل آب و فاضلاب استانهای خوزستان و ایلام” منعقد مي شود.

علاقه مندان برای آشنایی بیشتر با برنامه ریزی ها و اقدامات راهبردی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در زمینه حفاظت از محیط زیست به غرفه این شرکت واقع در سالن ۵ نمایشگاه بین المللی تهران واقع در بزرگراه شهید چمران مراجعه کنند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.