2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
پیگیری حقوق خانواده‌های معظم شهدا در شرکت مس ادای دین است
مدیرعامل شرکت ملی مس:

پیگیری حقوق خانواده‌های معظم شهدا در شرکت مس ادای دین است

نبض تجارت- دکتر رستمی با بیان اینکه خانواده‌های شهدای صنعت مس چشم و چراغ شرکت ملی مس هستند، گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و پیگیری حقوق آنان نه تنها ادای دین است؛ بلکه باعث برکت در مجموعه شرکت مس نیز می‌شود.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل مس پرس، دکتر علی رستمی در دیدار صمیمانه با خانواده های معظم شهداء در کرمان، ضمن تبریک هفته بسیج حل مسائل اداری و استخدامی فرزندان شهدا را جزو اولویت‌های مدیریتی شرکت مس دانست.

وی با تاکید براجرای کامل قانون« ایثارگران مصوب 1391» در شرکت مس گفت: در این راستا آقای گروئی بعنوان مشاور ایثارگران شرکت معرفی می گردند.

*توجه ویژه مدیرعامل شرکت مس به خانواده‌های معظم شهدا قابل تقدیر است

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم گفت: از دیدگاه قرآن معیارهای انسان برتر شامل تقوا، خداترس بودن و مرد میدان جهاد و روزهای سخت بودن است.
وی با یاد نام و خاطره سردار بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار بزرگ احترام خاصی برای خانواده‌های شهدا و فرزندانشان قائل بود و به آنها از صمیم قلب احترام می‌گذاشت.
امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: آقای دکتر رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران فردی ارزشی است و توجه ویژه‌ای به شهدا و ایثارگران دارند که قابل تقدیر است. امیدوارم با برگزاری این جلسه مسائل و دغدغه‌های شما رفع شود.

*امنیت کشورمان مدیون خون شهدای گرانقدر است

دکتر فداکار استاندار کرمان نیز با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، عنوان کرد: عزت، امنیت کشورمان مدیون خون شهدای گرانقدر است.
وی افزود: شهید حاج علی محمدی‌پور، شهید حاج مجید زینلی و شهید اسفندیار صابری از شهدای صنعت مس از فرماندهان گردان در لشکر 41 ثارالله بودند؛ در کمتر مجموعه‌ای می‌توان سراغ گرفت که چنین افتخاری نصیبش شود.
وی در ادامه با ذکر خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای صنعت مس را گرامی داشت.

*کار فعالان عرصه تولید در مجتمع مس سرچشمه شهادت‌گونه است

محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز یاد و خاطره 26 شهید حوزه صنعت و معدن که در مجتمع مس سرچشمه مشغول به کار بودند را گرامی داشت و گفت: این شهدا با وقوع جنگ تحمیلی دشمن علیه ایران احساس تکلیف کردند و به جهاد شتافتند و در آن جا شهد شهادت را نوشیدند.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیز 26 فعال این صنعت در سرچشمه، میدان جهاد را شناختند و به فیض شهادت نایل آمدند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین در جمع خانواده‌های شهدا، رسیدگی و پیگیری‌های بحث‌های سهام، تبدیل وضعیت و دیگر مشکلات آن‌ها را خواستار شد و گفت: صنعت مس شهدای بزرگی مانند محمد افضلی دارد که این شهید در آمریکا در رشته خلبانی تحصیل می‌کرد و در زمان جنگ با احساس تکلیفی که داشت به جبهه رفت و با دهان روزه به شهادت رسید.

احمد گروئی مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در امور ایثارگران نیز در این دیدار در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه تبدیل وضعیت و لحاظ کردن سهمیه 25 درصد برای جذب جانبازان توضیحاتی ارائه کرد.
در پایان این مراسم به پاس قدردانی از صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا شرکت ملی صنایع مس ایران با اهدای لوح تقدیر و تشکر شد.
گفتنی است در این دیدار دکتر جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، دکتر ایرانمنش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و جمعی از معاونان و مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران حضور داشتند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.