2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در منطقه ۲۰ اجرا شد
در گرامیداشت هفته بسیج؛

رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در منطقه ۲۰ اجرا شد

نبض تجارت- شهردار منطقه 20 از اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه با توزیع بسته های کمک معیشتی بین نیازمندان در گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی ؛ سید محمد ناظم رضوی ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: رزمایش همدلی و کمک مومنانه با عنوان رزمایش یلدای فاطمی به همت حوزه بسیج شهدای شهرداری منطقه ۲۰ و همکاری خیرین با توزیع ۳۰۰ بسته کمک معیشتی به نیازمندان و افراد برخوردار برگزار شد و در طول سال نیز ادامه خواهد داشت.

🔺ناظم رضوی افزود: بسیجیان به واسطه حس تعلق به نظام اسلامی و با روحیه همدلی در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از میهن و همچنین کمک رسانی به نیازمندان همواره در صحنه حضور داشتند و استوار گام برداشته اند.

🔺او با بیان اینکه بزرگداشت هفته بسیج با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» برگزار شد گفت: به منظور بزرگداشت هفته بسیج ضمن فضاسازی اماکن و معابر، برنامه های مردمی، ابتکاری در سطح نواحی، محلات،مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج با تاکید بر رویکرد پایگاه محوری و مسجد محوری اجرا می شود.

ناظم رضوی دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی همراه با اجرای برنامه های متنوع و شاد، اجرای نمایش های مرتبط با موضوع بسیج، عطرافشانی مزار شهدا و بزرگداشت شهدای محلات را از برنامه های این هفته عنوان کرد.

🔺او اظهار داشت: برپایی نمایشگاه های عکس و کتاب متناسب با محتوای هفته بسیج، انقلاب و دفاع مقدس، اجرای گروه سرود ” افتخار شهر” با همراهی ۱۱۰نفر از دانش آموزان دختر و پسر و اجرای سرود «رفیق شهیدم» و سرودهای دیگر با موضوع حماسی و ملی بخشی دیگر از برنامه های این هفته است.

🔺شهردار منطقه اضافه کرد:به منظور بهره مندی هرچه بیشتر شهروندان، امکان استفاده از مجموعه های ورزشی،موزه ها، شهربازی ها، اماکن گردشگری و تفریحی زیر مجموعه شهرداری تهران به صورت رایگان فراهم شده و فیلم های سینمایی با موضوع بسیج و دفاع مقدس در سطح محلات اکران خواهد شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.