2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ساماندهی ۳۷۲معتاد متجاهر در منطقه ۹

ساماندهی ۳۷۲معتاد متجاهر در منطقه ۹

نبض تجارت- شهردار منطقه ۹ از شناسایی و ساماندهی معتادین متجاهر، افراد بی‌خانمان و بی سرپناه با هدف پاکسازی شهر و ایمن سازی قسمت غربی شهر تهران خبر داد.

به گزارش نبض تجارت  و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به گشت‌زنی های مستمر توسط اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه گفت: پایگاه خدمات اجتماعی منطقه۹ با کمک مرکز فوریت‌های اجتماعی شهرداری تهران (۱۳۷) و انجام گشت‌های روزانه و شبانه در خیابان‌ها، بوستان‌ها و فضاهای بی‌دفاع شهری نسبت به ساماندهی این قشر آسیب پذیر اقدام می کند.

 او افزود: در ادامه و با ارجاع این افراد بی سرپناه به دستگاه‌های حمایتی، مراحل خدمت رسانی از جمله؛ تشکیل پرونده، مشاوره، اسکان و مداوا تسهیل شده و با سرعت بیشتری انجام می شود.
این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ توضیح داد: در ماه آبان امسال ۳۷۲ نفر شامل؛ معتادین متجاهر، بی‌خانمان، کودک کار و مسافر در راه مانده در منطقه۹ شناسایی شده و به مراکز بازپروری و حمایتی از جمله مددسرای امید، مرکز پرتو و ترمینال غرب منتقل شدند.
شهردار منطقه۹ عنوان کرد: خرسندیم که اقدامات انجام شده در زمینه آسیب های اجتماعی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی با ساماندهی معتادین متجاهر، در راه ماندگان، کودکان کار و افراد بی سرپناه در نقاط آسیب خیز غربی پایتخت مثبت بوده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.