2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سخنگوی دولت: رشد ۲۶۹ درصدی تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی

سخنگوی دولت: رشد ۲۶۹ درصدی تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی

نبض تجارت- سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران از رشد 269 درصدی تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران با بیان اینکه حرکت جهادی برای ساماندهی انبارهای اموال تملیکی از یکسال پیش و با بازدید ریاست محترم جمهوری از انبارهای اموال تملیکی در بوشهر آغاز شده است، اظهار داشت: از یکسال پیش به منظور رفع موانع قانونی لایحه‌ای برای اصلاح قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن تنظیم و با قید دو فوریت به مجلس ارائه شد و منتظریم تا هرچه سریعتر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی آن را بررسی و تصویب نمایند، تا سرعت اصلاحات در این مجموعه بیشتر شود.

بهادری جهرمی در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا ابتدای آذرماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ارزش تعیین تکلیف کالا بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان و با رشد ۲۶۹ درصد مواجه بوده است.

وی افزود: طی یکسال گذشته توسعه و تجهیز انبارهای ۱۴ استان به مساحت ۱۳ هزار متر مربع بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان صورت گرفته است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.