2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ارائه خدمات رایگان پزشکی به محلات کم‌برخوردار منطقه ۲۰

ارائه خدمات رایگان پزشکی به محلات کم‌برخوردار منطقه ۲۰

نبض تجارت- شهردار منطقه ۲۰ گفت: به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت مقام پرستار خدمات رایگان پزشکی در قالب خدمات درمانی، سلامت محور و مشاوره ای در دو روز متوالی در شهرک گلستان در محدوده ناحیه ۶ منطقه ۲۰ ارائه شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی گفت: در راستای خدمات رسانی به محلات کم برخوردار به همت اداره سلامت معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه ۲۰ و مشارکت گروه جهادی احیاءالقلوب خدمات رایگان پزشکی شامل ویزیت پزشک  عمومی و دندانپزشکی، مشاوره فردی روانشناسی، مامائی و مراقبت های بهداشتی و غربالگری فشار خون و قند خون ویژه اهالی شهرک گلستان محله علائین انجام شد.

نام رضوی ضمن تقدیر  از خدمات کادر درمان افزود: بخش عمده ای از فعالیت های سلامت محور در نقاط کم برخوردار با همکاری تیم پزشکان خیر در قالب حرکت جهادی انجام می شود که این خدمت خالصانه و بدون چشم داشت بسیار ارزشمند و تحسین برانگیز است.

او ادامه داد: از تمام ظرفیت مدیریت شهری برای تداوم این مسیر خیرخواهانه و گسترده شدن فعالیت های خالصانه پزشکان خیر استفاده می کنیم تا بخشی از نیازهای پزشکی و درمانی افراد برخوردار رفع شود.

این گزارش حاکی است؛ خدمات رایگان پزشکی شامل ویزیت پزشک عمومی، ویزیت متخصص زنان، خدمات دندانپزشکی(کشیدن، جرم گیری و ترمیم)، نوار قلب، فیزیوتراپ، طب سوزنی، حجامت، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، مشاوره فردی روانشناسی، مامایی و  بهداشت فردی(آرایشگاه مردانه)، غربالگری فشار خون و قند خون، داروخانه و طب سنتی، مشاوره حقوقی، تزریقات و سرم و توزیع ارزاق بهداشتی و خوراکی با بهره مندی بیش از ۲ هزار و ۶۵۰ نفر از اهالی شهرک گلستان در روزهای ۱۰ و ۱۱ آذرماه انجام شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.