2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تقدیر وزیر دادگستری از سازمان اموال تملیکی

تقدیر وزیر دادگستری از سازمان اموال تملیکی

نبض تجارت- وزیر دادگستری با حضور در انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان زنجان، نگهداری کالا در انبارهای این سازمان را قابل تقدیر دانست.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری که در پی سفر یک روزه رئیس دستگاه قضا به استان زنجان سفر کرده بود از انبارهای  سازمان اموال تملیکی در زنجان بازدید و وضعیت اموال تملیکی در این استان را مطلوب توصیف کرد.

وی در ادامه گفت: در این انبارها کاملا مشخص است که کالاها از چه زمانی توقیف شده‌اند، وضعیت صدور رأی آنها چگونه است و کالاهایی که در مزایده فروش رفته و آماده واگذاری هستند در چه شرایط نگهداری می‌شود که  نوع نگهداری و انبارداری و فعالیت این سازمان قابل تقدیر است.

وزیر دادگستری در ادامه خاطرنشان کرد: تنها کالا های رسوبی مانده در این انبارهای اموال تملیکی زنجان، ماینرهای تولید رمز ارز هستند که از لحاظ قانونی اجازه فروش و واگذاری آنها وجود ندارد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.