2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
آغاز طراحی و ساخت پلی‌کلینیک تخصصی در منطقه ۹/ساختمان بیمارستان شهید شریعت رضوی از لحاظ ایمنی پرخطر است

آغاز طراحی و ساخت پلی‌کلینیک تخصصی در منطقه ۹/ساختمان بیمارستان شهید شریعت رضوی از لحاظ ایمنی پرخطر است

نبض تجارت- شهردار منطقه۹ از آغاز طراحی و ساخت پلی کلینیک تخصصی در غرب پایتخت، طی یک دوره زمانی کوتاه به منظور حفظ و ارتقاء ایمنی شهروندان خبر داد.

به گزارش نبض تجارت  و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: پیرو مطالبات مردمی در قرار خدمت شهردار تهران در منطقه ۹، در بازدیدها و دیدارهای چهره به چهره با شهروندان غرب پایتخت پیرامون احداث مرکز تخصصی درمانی، مقرر شد تا در این خصوص اقدام لازم انجام شود.

او افزود: در این راستا و براساس مصوبات قرارگاه ایمنی کالبدی منطقه۹، بیمارستان شهید شریعت رضوی به دلیل مشکلات سازه ای و فرو نشست های متعدد ناایمن بوده و به همین دلیل طی جلسات برگزار شده با مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی کشور مقرر شده به منظور حفظ و ارتقاء ایمنی شهروندان، طی یک دوره زمانی کوتاه بیمارستان به پلی کلینیک تخصصی تغییر یابد.
شهردار منطقه۹ گفت: برابر اعلام مدیران سازمان تامین اجتماعی در صورت موافقت سازمان اوقاف با واگذاری یا تهاتر زمین های متبوع، این پلی کلینیک به بیمارستان تخصصی ارتقاء می یابد.
این مقام ارشد شهری منطقه۹ عنوان کرد: بیمارستان شهید شریعت رضوی از نظر ایمنی جزء ساختمان های پرخطر بوده و مدیریت شهری خود را مکلف به ارتقاء ایمنی شهروندان می داند.
مرتضوی خاطر نشان کرد: مجموعه شهری منطقه۹ با تمام توان و با همکاری و مساعدت و دستور ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه ساخت این پلی کلینیک را به کار خواهد بست.
او یادآور شد: در حال حاضر بخش های تخصصی بیمارستان شهید شریعت رضوی تعطیل و صرفا به خدمات اورژانسی محدود شده است.
لازم به ذکر است این توافقنامه طی چهار نشست تخصصی کمیته ایمنی منطقه۹ با حضور مدیران شهری و تامین اجتماعی نهایی شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.