2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
دعوت از معماران مجرب برای طراحي مساجد در پایتخت

دعوت از معماران مجرب برای طراحي مساجد در پایتخت

نبض تجارت- معاونت شهرسازي و معماري شهرداری تهران، طی فراخوانی از معماران و اساتيد مجرب در حوزه طراحي مساجد و اماكن مذهبي، دعوت به همکاری کرد.

به گزارش نبض تجارت ؛ حامد سلیمی سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران درخصوص این فرخوان گفت: معاونت شهرسازی و معماری با توجه به جايگاه ویژه مساجد در سيما و منظر شهري و همچنین به منظور ارتقاء كيفي طرح مساجد شهر از معماران و اساتيد مجرب در حوزه طراحي مساجد و اماكن مذهبي دعوت به همکاری می کند.

وی ادامه داد: معمارانی که دارای سابقه مرتبط در حوزه طراحي مساجد هستند، می توانند سوابق حرفه ای خود را جهت بررسي به نشانی پست الكترونيك اداره كل معماري و ساختمان معاونت شهرسازي و معماري به آدرس arch_st.shahrsazi@yahoo.com ارسال کنند.

سلیمی افزود: برای شرکت در این فراخوان، ارائه مدارک، شامل تصویر آخرین مدرک تحصیلی و سوابق پژوهشي و حرفه‌اي اعم از نقشه ها و تصاوير منتخب از تجارب حرفه اي در خصوص پروژه هاي مذهبي، ضروری است. لازم به ذکر است، علاقمندان و داوطلبین محترم جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ثابت ۹۶۰۲۶۱۷۰ تماس بگیرند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.