2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اصلی‌ترین نهاد متولی قرض‌الحسنه کشور است

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اصلی‌ترین نهاد متولی قرض‌الحسنه کشور است

نبض تجارت- معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان اصلی‌ترین نهاد متولی قرض‌الحسنه در کشور نقش به‌سزایی در گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم دارد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «سید عباس حسینی» معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد در جریان بازدید از میز خدمت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، ضمن ستایش از عملکرد و همراهی بانک‌های قرض‌الحسنه اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان اصلی‌ترین نهاد متولی قرض‌الحسنه در کشور بوده و نقش به‌سزایی در گره‌گشایی از مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف اقتصادی دارد.
وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره به‌عنوان بازوی اجرایی در جهت نهادینه نمودن فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور و استقرار عدالت اجتماعی در جامعه کنار مجموعه دولت بوده است.
«امیر حسینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان یزد نیز در جریان بازدید معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد از میز ارتباطات مردمی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به برپایی میز خدمت همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان یزد گفت: میز خدمت و ارتباطات مردمی مورد استقبال گسترده مردم استان یزد قرار گرفت.
وی ضمن تشریح خدمات ارائه شده توسط بانک قرض‌الحسنه مهر در استان یزد بیان کرد: هدف از برپایی میز خدمت در بانک برقراری ارتباط مستقیم با مردم و ارتقای کیفی ارائه خدمات است.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان یزد تصریح کرد: حضور کارکنان بانک در میز خدمت، فرصتی است که مردم بتوانند مطالبات خود را درخواست و برای رفع نیازهای خود از بانک پیگیری و چاره‌جویی کنند.
حسینی ضمن ارائه دستاوردهای ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان اولین و بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور به معرفی طرح کالاکارت به منظور خرید اقساطی کالا یا دریافت خدمات در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغالزایی و همچنین افزایش قدرت خرید مردم کشور پرداخت.
وی ادامه داد: در این طرح کلیه متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به سپرده‌گذاری از وام قرض‌الحسنه برای خرید کالا یا خدمات استفاده کنند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.