2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اعزام فوری همکاران و ارزیابان خسارت بیمه کوثر به مناطق زلزله زده
در پی وقوع زلزله در شهرستان خوی:

اعزام فوری همکاران و ارزیابان خسارت بیمه کوثر به مناطق زلزله زده

نبض تجارت- مدیر و کارشناسان استانی بیمه کوثر در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله به منظور بررسی های میدانی در مناطق حادثه دیده حضور یافتند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط‌ عمومی و اعلام مدیر کل اموال بیمه کوثر، به دنبال وقوع زمین لرزه شامگاه شنبه مورخ 1401/11/08 در استان آذربایجان غربی شهرستان خوی، مدیران و کارشناسان شرکت در ساعات اولیه وقوع زلزله در محل حضور یافته و جهت رسیدگی به امور زیان دیدگان و تسریع در ارائه خدمات، بررسی های میدانی را آغاز نمودند.

به بیان اعظم علیزاده پرونده زیان دیدگانی که تحت پوشش بیمه کوثر باشند در کمترین زمان ممکن تشکیل و به محض کاهش پس لرزه ها، ارزیابی خسارت آغاز خواهد شد.

وی همچنین عنوان نمود: با توجه به ابعاد وسیع وقوع حادثه و برودت هوا در منطقه، اعزام تیم هایی از سرپرستی های مجاور به آذربایجان غربی در دستور کار قرار دارد تا فرآیند ارزیابی خسارت به سرعت انجام گرفته و پرونده ها در سیر پرداخت قرار گیرند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.