2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
صدور۳ میلیون و۴۵۳ هزار دلار حواله ارزی توسط شعبه کاشان

صدور۳ میلیون و۴۵۳ هزار دلار حواله ارزی توسط شعبه کاشان

نبض تجارت- معاون شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران از صدور۳ میلیون و۴۵۳ هزار دلار حواله ارزی وارده و صادره توسط این شعبه در ۹ ماهه ابتدای سال۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مسعود سیفی ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، اعلام کرد: این شعبه موفق به دستیابی به رشد ۷۷ درصدی در بخش تسهیلات اعطایی طی نه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

وی گفت: شعبه کاشان تا پایان آذرماه ۱۴۰۱ بالغ بر۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع مختلف اعم از صنایع ریسندگی و بافندگی، فولاد، گلاب و عرقیجات ، صنایع تبدیلی وبخش بازرگانی شهر کاشان اعطا کرده است؛ این رقم در مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۴ هزارمیلیارد ریال بوده است.
سیفی به رشد ۷۲ درصدی مانده تسهیلات اعطایی ریالی در محدوده زمانی یاد شده اشاره کرد و افزود: طی۹ ماه اول سال، شعبه کاشان ۹هزارمیلیارد ریال مانده تسهیلات اعطایی ریالی داشته که این رقم در مدت مشابه سال قبل کمی بیش از ۵ هزار میلیارد ریال بوده و این درحالی است که شعبه کاشان فاقد هرگونه بدهی غیرجاری و مطالبات معوق از ابتدای تاسیس تاکنون بوده است.
به گفته وی، شعبه کاشان طی ۹ ماهه اول سال موفق به واگذاری ۲۱هزار و ۸۷۶ فقره چک جمعاً به مبلغ ۱۰هزار و سیصدو پنجاه و دو میلیارد ریال در یک سال شده است که به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۹ و ۳۵ درصدی را نشان می دهد.
وی اظهار داشت: این شعبه از بدو تاسیس در سال ۹۶، توانسته بیش از ۱۰ طرح ورود ماشین آلات بافندگی به مبلغ یک هزار و ۴۵۵ میلیارد ریال و یک طرح ورود ماشین آلات ریسندگی به مبلغ یک هزار میلیارد ریال را تامین مالی کنند و دو فقره طرح در دست بررسی نیز به مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال را در دستور کار خود دارند.
سیفی افزو: از مهمترین تسهیلات اعطایی طی مدت فعالیت بانک توسعه صادرات ایران در شهر کاشان، اعطای تسهیلات سرمایه در گردش جهت تولید محصولات شرکت های صادراتی ، اعطای تسهیلات ثابت برای واردات ماشین آلات بافندگی و ریسندگی و کمک به صادرات محصولات تولیدی به بیش از ۶۴ واحد تولیدی شهر کاشان بوده است.
معاون شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران، گفت: تعامل سازنده و مستمر با صادرکنندگان و تولیدکنندگان از سیاست های اصلی این بانک بوده است و بر این اساس همکاران ما در شعبه کاشان طی یکسال اخیر از ۱۹۲ واحد تولیدی بازدید و با فعالان عرصه صنعت و بازرگانی این شهر مذاکره کرده اند.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، شعبه کاشان توانسته است طی چهار دوره ، رتبه برترعملکردی شعب این بانک بر اساس شاخص های اعلامی توسط موسسه آموزش بانکداری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تاسیس تا کنون را کسب نماید .
گفتنی است شعبه کاشان برای پنج سال متوالی (۱۴۰۱-۹۷) از بین شعب بانک توسعه صادرات ایران موفق به کسب رتبه اول در حوزه میزان دریافت چک های واگذاری و چک های صیادی در سیستم چکاوک شده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.