2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دیدار و گفتگوی مدیران عامل شرکت ملی نفتکش ایران و ایزوایکو برای ارتقای  همکاری مشترک

دیدار و گفتگوی مدیران عامل شرکت ملی نفتکش ایران و ایزوایکو برای ارتقای همکاری مشترک

نبض تجارت- مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفت کش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با امکانات، توانمندی ها و پروژه های در دست اجرای این مجتمع آشنا شدند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل ایدرونیوز ، در جریان این بازدید و نشست مشترک  مدیران  شرکت ملی نفت کش ایران و  ایزوایکو ، در خصوص ایجاد زمینه های همکاری مشترک میان دو شرکت بحث و تبادل نظر شد.

 

حسین علائی رئیس هیأت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران  با ابراز خرسندی از توسعه صنعت دریایی و پیشرفت چشمگیر ایزوایکو نسبت به سال های گذشته از مدیران این شرکت خواست ایزوایکو را به جایی برسانند که شرکت ملی نفتکش جز ایزوایکو به جایی دیگر فکر نکند .

مدیرعامل  ایزوایکو هم با اشاره به اینکه ۴۵ فروند شناور بطور همزمان در ایزوایکو درحال تعمیرات است ، گفت : عملیات داکینگ ( از آب گیری)  چهار شناور بزرگ همزمان در یک حوض در  منطقه بی سابقه  است.

سلمان ضربی با توجه به آمادگی کامل این مجموعه برای ساخت کشتی های افراماکس و VLCC تصریح کرد: ایزوایکو پیش از این نیز با انجام پروژه هایی نظیر ساخت اولین اقیانوس پیماهای داخلی، ساخت اولین شناور پشتیبان صیادی کشور، ساخت اولین آمبولانس دریایی و …  به اثبات رسانده که پیشتاز اولین ها درکشور است.

ضربی با بیان اینکه ایزوایکو بازوی پشتیبان شرکت ملی نفتکش است  خاطرنشان کرد  ما همه تلاشمان را می کنیم تا درفضای رقابتی کارفرماهای اصلی را در کنار خود داشته باشیم.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.