2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
 برپایی نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای شرکت صنایع شیر ایران
همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری صورت گرفت:

برپایی نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای شرکت صنایع شیر ایران

نبض تجارت- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در شرکت پگاه تهران از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های صنایع شیر ایران بازدید و ۱۶پروژه پگاه را در تهران و ۴ استان دیگر همزمان افتتاح کرد.

به گزارش نبض تجارت ؛ «نعمت الله ترکی» همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور در شرکت پگاه تهران از نمایشگاه توانمندی های شرکت صنایع شیر ایران بازدید و دو پروژه مهم پگاه تهران را به صورت حضوری و ۱۴ پروژه دیگر را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد. «دستگاه خط بسته بندی پنیر خامه ای» با ظرفیت تولید ۲۰ تن در روز و «دستگاه خامه اسپتیک» با ظرفیت ۳تن در ساعت، دو پروژه مهم شرکت پگاه تهران بود که توسط مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به صورت حضوری افتتاح و به بهره برداری رسید. ترکی همچنین از دستگاه استریلایزر uht بومی سازی شده پگاه تهران بازدید کرد.

وی در این مراسم، همچنین ۱۴ پروژه دیگر شرکت صنایع شیر ایران را به طور همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس در ۵ استان کشور افتتاح کرد. خط تولید پنیر پیتزای پگاه تهران با ظرفیت ۱.۵ تن در روز، راه اندازی خط تولید سرشیر گاومیش و راه اندازی خط بادکن بطری مربوط به پگاه خوزستان، احداث کارخانه شیر خشک پگاه اصفهان و احداث ساختمان قسمت اداری و انبار شیر خشک این شرکت افتتاح و عملیات اجرایی نوسازی و ایجاد ساختمان QR، آزمایشگاه دریافت شیر خام و سکوی دریافت شیر این شرکت آغاز شد. براساس این گزارش، راه اندازی سوله انبار شیر خشک، احداث ساختمان بازرگانی، راه اندازی دستگاه تتراپک ۲۰۰سی سی، راه اندازی سالن پنیر حلبUF و راه اندازی سالن پنیر اولیه و پنیر پیتزا از پروژه های شرکت پگاه آذربایجان شرقی بود که طی این مراسم افتتاح شد. همچنین در ادامه سالن تولید سس، سالن تانک های خامه و مبدل حرارتی تری بلندر(ایزومیکس) و نصب مخازن ذخیره شیر خام پانل (دو مخزن هرکدام ۴۰ تن) در پگاه زنجان نیز به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

گفتنی است، مدیرعامل صندوق بازنشستگی به همراه مدیرعامل صنایع شیر ایران و برخی معاونین و مدیران عامل این شرکت در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های پگاه، در جریان دستاوردهای فنی تولیدی و دانش بنیان این شرکت قرار گرفت.

وی همچنین در جمع مدیران و کارکنان شرکت صنایع ایران با اشاره به دستاوردهای پگاه از همه دست اندرکاران این شرکت در حوزه های تولید، فنی و دانش بنیان قدردانی کرد.

عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران و همکاران پگاهی در سراسر کشور افزود: با همت دستهای توانمند کارگران و کارکنان این مجموعه عظیم صنعتی، میتوانیم شاهد رونق بیش از پیش تولید در کشور باشیم.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.