2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
احمدی صدر: آماده باش شبانه روزی نیروهای سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در سردترین هفته سال

احمدی صدر: آماده باش شبانه روزی نیروهای سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در سردترین هفته سال

نبض تجارت- احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران همزمان با آغاز پربارش و سردترین هفته سال از آماده باش کامل نیروهای سازمان متبوع خود به صورت شبانه روزی برای رصد شهر و اسکان افراد بی خانمان خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران؛ احمدی صدر همزمان با ورود جبهه هوای سرد و پر بارش به آسمان پایتخت گفت: از روز شنبه (۲۲بهمن ماه) تا پایان برودت هوا، تمامی نیروها و گشت های #حامی_شهر به صورت ۲۴ ساعته در حال گشت زنی در مناطق ۲۲ گانه هستند تا افراد بی خانمان و معتادین متجاهر اسکان یابند.

▫️وی با تاکید بر اینکه شهروندان می توانند در صورت مشاهده افراد بی خانمان اطلاعات مکانی و زمانی را به اپراتورهای سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران اعلام و تا پایان ماموریت گشت های #حامی_شهر از وضعیت این افراد باخبر شوند، افزود: نیروهای مناطق ۲۲ گانه پایتخت و سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی به صورت شبانه روزی در تلاش خواهند بود تا شاهد وقوع حادثه تلخی برای افراد بی خانمان نباشیم.

▫️مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اعلام اینکه ۲۵ دستگاه مددسرای سیار جهت اسکان موقت شبانه در حال فعالیت هستند، یادآور شد: ۴۰ گشت #حامی_شهر به همراه ۲۰ گرمخانه در سطح پایتخت با ظرفیت ۲هزار و ۵۰۰ نفر، با مشارکت دلسوزانه شهروندان آماده ارائه خدمات به افراد بی خانمان و معتادان متجاهرند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.