2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
دره فرحزاد از معتادین متجاهر پاکسازی شد
پس از گذشت بیش از دو دهه؛

دره فرحزاد از معتادین متجاهر پاکسازی شد

نبض تجارت- احمد احمدی صدر رئیس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از پاکسازی کامل رود دره فرحزاد از وجود معتادین متجاهر و کارتن خواب ها خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر در مورد پاکسازی رود دره فرحزاد از وجود  معتادین متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر گفت: یکی از مطالبات جدی شهروندان به خصوص در مناطق ۲ و ۵ پاکسازی دره فرحزاد از معتادین متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر بود تا پس از سال ها امنیت در رود دره برقرار شود و این مکان تبدیل به تفرجگاهی برای شهروندان و خانواده ها گردد.

احمدی صدر ادامه داد: در بیش از دو دهه گذشته شرایط بسیار نامناسبی در رود دره فرحزاد وجود داشت و این مکان زیبا تبدیل به پاتوق افراد کارتن خواب، معتادین متجاهر و مواد فروشان بود و همین مسئله معضلات اجتماعی بسیاری را در منطقه برای شهروندان به وجود آورده و امنیت آنها را تهدید کرده بود.

دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران افزود: با توجه به تشکیل قرارگاه اجتماعی شهر تهران در دوره جدید مدیریت شهری، یکی از اولویت های اصلی این قرارگاه، رسیدگی به وضعیت ساماندهی دره فرحزاد بود که خوشبختانه با اقدامات و تدابیر صورت گرفته توسط اعضاء، در چندین نوبت نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر اقدام شد تا دره فرحزاد حالا به یک مکان امن برای شهروندان تبدیل شود و در حال حاضر نیز رود دره فرحزاد عاری از معتادین متجاهر شده است و خانواده ها می توانند بدون هیچ دغدغه ای از این تفرجگاه طبیعی و زیبا استفاده کنند.

احمدی صدر در خصوص برخی اقدامات اجرایی قرارگاه اجتماعی شهر تهران نیز گفت:نصب برج های نوری و روشن کردن فضا و مسیر این طبیعت زیبا، احداث جاده جهت تردد و پشتیانی، آغاز به کار گام های اجرایی اکوپارک و بازگشایی مسیر تردد از ابتدای رود دره تا امام زاده داوود (ع) و استقرار کیوسک های انتظامی در این مسیر جهت برقراری امنیت کامل و جلوگیری از تکرار ورود معتادین متجاهر و متخلفان به منظور رفاه حال شهروندان و بازدید کنندگان، از جمله اقدامات قرارگاه اجتماعی شهر تهران در روددره فرحزاده بوده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.