2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
برگزاری جشن بزرگ بهار ایران به مناسبت عید ولادت حضرت ولیعصر (عج)

برگزاری جشن بزرگ بهار ایران به مناسبت عید ولادت حضرت ولیعصر (عج)

نبض تجارت- معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای جشن بزرگ و ویژه برنامه های فرهنگی در بلوار مدرس خبر داد.

به گزارش نبض تجارت ؛ مهدی مالمیر با اشاره به اختصاص معبر بلوار مدرس منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، به برپایی مواکب پذیرایی و برگزاری جشن در شب میلاد امام زمان (عج) گفت: استقرار موکب های پذیرایی با توزیع شربت، شیرینی، غذای گرم، پخش کیک چندین متری میان شهروندان، برپایی استیج جهت اجرای برنامه های شاد و ایستگاه‌های فرهنگی، اجرای سرود، حرکت کاروان‌های سیار خودرویی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری، اجرای مراسم نورافشانی و … از جمله برنامه‌های شب میلاد امام دوازدهم شیعیان بود. مالمیر با بیان اینکه ویژه برنامه های منطقه با مشارکت و همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، سرای محلات، مساجد و پایگاه‌های بسیج اجرا می شود، گفت: به همین مناسبت اجتماع بزرگ عاشقان آن حضرت در روز ولادت میدان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و با پذیرایی از زائران با طبق های شیرینی، شکلات و اهدای گل انجام می شود.

وی کارناوال های نشاط و جشن های محلی در سرای محلات و نور افشانی در میادین اصلی، برپای ایستگاه نشاط و تندرستی، توزیع ارزاق به نیازمندان و خانواده های کم برخوردار و … را از جمله برنامه این جشن بزرگ عنوان کرد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.