2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
برگزاری جشنواره

برگزاری جشنواره "هفت سین همدلی" در سرای محلات منطقه۲

نبض تجارت- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲ گفت: در راستای تقویت روحیه همدلی بین شهروندان، جشنواره سفره هفت سین همدلی" در سرای محلات منطقه برگزار شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای با اشاره به رویکرد برنامه‌های مدیریت شهری در تقویت همدلی بین شهروندان گفت: در راستای پاسداشت ترویج فرهنگ کهن ایرانی، آشنایی مردم با آئین‌های سنتی نوروزی ، جشنواره هفت سین همدلی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه  سفره هفت سین همدلی و شور ونشاط را در میان مردم ایجاد و یکی از پرخاطره ترین پدیده‌های فرهنگی است، گفت: جشنواره سفره هفت سین که با مشارکت سرای محلات برگزار شد مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

معاون شهردار منطقه۲ افزود: سفره‌های هفت سین شهروندان در دو بخش خانوادگی و محلی تهیه و طراحی شده است و با نظر هیات داوران، بهترین آثار انتخاب می‌شوند.

به گفته رجای؛ سفره‌های هفت سین که با هنرو خلاقیت شهروندان تهیه شده است در بوستان‌ها، میادین و سرای محلات جانمایی می‌شود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.