2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
*کسب تندیس زرین سه ستاره اجلاس صد واحد مشتری مدار توسط شرکت پتروشیمی نوری*
پتروشیمی نوری پیشگام در عرصه مشتری مداری کشوری

*کسب تندیس زرین سه ستاره اجلاس صد واحد مشتری مدار توسط شرکت پتروشیمی نوری*

نبض تجارت- در سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار کشور، از پتروشیمی نوری به عنوان شرکت پیشگام در عرصه‌ مشتری مداری تجلیل شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار روز شنبه ۲۰ اسفندماه، با حضور واحدهای بزرگ تولیدی و خدماتی کشور در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و در این میان شرکت پتروشیمی نوری به دلیل فعالیت‌های گسترده در حوزه‌ی مشتری مداری و تعامل حرفه‌ای با مشتریان، توانست تندیس زرین سه ستاره این اجلاس و لوح تقدیر واحد پیشگام در عرصه‌ی مشتری مداری کشور را دریافت کند. 

گفتنی است شرکت پتروشیمی نوری به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده مواد آروماتیک ایران با تولید سالانه ۴ و نیم میلیون تن محصول همواره تلاش کرده است تا با پیاده‌سازی روش‌های نوین ارتباط با مشتری در سازمان خود و تعریف راهکارهای سازنده تعامل با مشتریان، خود را به عنوان یکی از پیشگامان عرصه مشتری مداری در سطح ملی و بین المللی خوش آوازه کند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.